کشف 61 فقره سرقت / دستگیری 21 سارق در کرج
کشف 61 فقره سرقت / دستگیری 21 سارق در کرج

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری 21 سارق خودرو، موتورسیکلت، تجهیزات داخل خودرو، زورگیری، سارق اماکن و غیره … و کشف 61 فقره سرقت شدند. وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری 13 شهید باهنر در حین گشت‌زنی […]

13900908123225_PhotoAشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری 21 سارق خودرو، موتورسیکلت، تجهیزات داخل خودرو، زورگیری، سارق اماکن و غیره … و کشف 61 فقره سرقت شدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری 13 شهید باهنر در حین گشت‌زنی در خیابان مطهری به یک دستگاه موتورسیکلت که دارای پلاک مخدوش بود برخورد کرده و بلافاصله به دو سرنشین آن دستور توقف دادند ولی آنها بدون توجه به دستور ایست ماموران متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله به تعقیب موتورسیکلت مورد نظر پرداخته و پس از دقایقی تعقیب و گریز موفق به دستگیری یکی از آن‌ها شده اما نفر دوم موفق به فرار می‌شود.

خیرخواهان افزود: متهم دستگیر شده به نام «رضا ـ ر» به همراه موتورسیکلت توقیف شده به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شد و علت فرارش را نداشتن مدارک عنوان کرد اما با توجه به بررسی‌های ماموران و استعلام از موتورسیکلت مورد نظر و احراز سابقه سرقتی بودن آن هنگامی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت با همدستی چهار نفر دیگر اقرار کرده و در بازرسی از منزل وی شش دستگاه ضبط و پخش خودرو و تعدادی مدارک کشف و ضبط شد.

خیرخواهان اظهار داشت: با راهنمایی‌های متهم و تحقیقات نامحسوس ماموران مخفیگاه اصلی اعضای باند در حسن‌آباد کرج شناسایی و با تحت کنترل قرار دادن آن مکان و پس از اطمینان از حضور اعضای باند در مخفیگاهشان، پس از ورود به آنجا طی یک عملیات غافلگیرانه تمامی آنها دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه، پنج دستگاه ضبط و پخش خودرو، تعدادی کیف زنانه و مردانه، یک دستگاه لب‌تاب و مقادیری ابزارآلات سرقتی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان دستگیر شده به نام‌های «کوروش ـ م»، «ساسان ـ ف»، «بابک ـ خ» و «‌مصطفی – ح» به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های ماموران به 30 فقره سرقت لوازم داخل خودرو از مناطق مختلف کرج اعتراف کردند.

خیرخواهان با اشاره به اینکه تاکنون با پیگیری‌های ماموران کلانتری، 23 نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی سایر شکات این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج همچنین از کشف 31 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری ماموران کلانتری، 31 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف و چهار سارق زورگیر، چهار نفر سارق اماکن، یک نفر سارق منزل، هفت نفر سارق داخل خودرو دستگیر شدند.