کشف هفت هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب استان تهران
کشف هفت هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب استان تهران

شهریاریها : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف محموله هفت هزار لیتری سوخت قاچاق توسط پلیس خبر داد. سرهنگ منصور خدادادی اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی از منابع خبری مبنی بر اینکه در جاده ساوه گاراژی تبدیل به دپوی گازوئیل شده، موضوع در دستور کار پلیس قرار […]

انتظامیشهریاریها : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف محموله هفت هزار لیتری سوخت قاچاق توسط پلیس خبر داد.

سرهنگ منصور خدادادی اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی از منابع خبری مبنی بر اینکه در جاده ساوه گاراژی تبدیل به دپوی گازوئیل شده، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از مدتی کنترل گاراژ مذکور، با ورود دو دستگاه خودروی سنگین به محل، عملیات پلیس آغاز شد و در بازرسی به عمل آمده از گاراژ، هفت هزار لیتر فرآورده های نفتی از نوع گازوئیل که به طرز ماهرانه ای در دو تانکر جاسازی شده بود کشف شد.

خدادادی افزود: در این راستا متهم بنام “رسول – س” فرزند خلیل ساکن اسلامشهر دستگیر شد و در بازجوئیهای پلیس، اظهار داشت: 20 روز است که در این مکان فعالیت می کرده است.