پیام تبریک سید عباس جوهری به مناسبت سال نو
پیام تبریک سید عباس جوهری به مناسبت سال نو

شهریاریها و به نقل از پرتال فرماندار شهریار یامقلّب القلوب و الابصار  برگی دیگر از لوح تقدیر الهی به آرامی ورق خورد و با حرکتی ربّانی ، قلوب الهی به میهمانی دیگری از خوان کرم و رحمت الهی دعوت شدند . بار دیگر قدرت کمال و جمال پروردگار در بهار زیبای طبیعت تجلی یافت و […]

شهریاریها و به نقل از پرتال فرماندار شهریار

یامقلّب القلوب و الابصار

 برگی دیگر از لوح تقدیر الهی به آرامی ورق خورد و با حرکتی ربّانی ، قلوب الهی به میهمانی دیگری از خوان کرم و رحمت الهی دعوت شدند .

بار دیگر قدرت کمال و جمال پروردگار در بهار زیبای طبیعت تجلی یافت و عالم تکوین با نسیم معجزه گر خالق هستی ، نفس تازه نمود و حرکت خویش را به سوی نظام احسن خلقت از نو آغاز کرد.

سال نو، با عطر شکوفه ها ، همهمه چلچله ها ، نسیم کوهساران و ترنم جویباران از راه رسید و پنجره قلوب مشتاق انسانها را به تازگی نفسش و طراوت سحرش از گردوغبار ایام زدود و قلبهای خسته و درمانده را با نفخه ای از عالم قدس به بیداری وجدان های خفته فراخواند.

در آغاز فصل روشنایی ، حرکت و سیر الهام بخش طبیعت ، ارائه نگرش دوباره بر آیینه اعمال فرا می خواند تا علفهای هرز وجودمان را از بیخ برکنیم و بذر اسلامیت ، انسانیت و مهر و محبّت و نوعدوستی را در مزرعه جان خویش بیفشانیم .

سال 92 با شکوفه های امید و عشق و با رنگین کمانی از تجربه و عزت و سربلندی ملّت مسلمان ایران اسلامی رسید و خاطرات حماسه و پایداری و ایثار عاشقان دلباخته ای را بهمراه آورد که با قطرات سرخ و سیل آفرین خون خویش ، نه تنها حیات جاودانه خود و ملت بزرگ ایران اسلامی را تضمین کردند بلکه بیداری و بصیرت و بهار مسلمانان جهان را به ارمغان آوردند .

بهار 92 از راه رسید ، بهاری که مدیون زمستانی است که 34 سال پیش مردان و زنان مسلمانی از نسل ایمان و عشق به اسلام ، ولایت و وطن قد علم کردند و در زمستان 57 بهار جاویدان آزادی و اسلام را در تاریخ زنده و ماندگار کردند … زنده و پایدار باد اسلام ناب محمدی ، زنده و پایدار باد انقلاب اسلامی ، زنده و جاویدان باد راه و یاد امام خمینی (ره) و میراث بزرگ آن معمار کبیر یعنی ولایت مطلقه فقیه .

زنده و ماندگار باد نام و راه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در یک کلام زنده باد اسلام ، ولایت ، انقلاب و مردم همیشه سر افراز ایران اسلامی .

اینجانب با توسل و آرزوی تعجیل در فرج قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با آرزوی مزید عزّت و دوام صحت برای مقام عظمای ولایت ، حلول سال 1392 را به مردم غیور ، صبور و ولایتمدار شهرستان شهریار تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان از درگاه خداوند رحیم سالی سرشار از تقوی و رستگاری ، سلامتی و شادکامی ،اخلاق و معنویت ، رحمت و برکت و صلح و صفا و صمیمیت مسئلت می نمایم .

سید عباس جوهری

فرماندار شهرستان شهریار