پنجمین یادواره شهدای فردوسیه برگزار می شود
پنجمین یادواره شهدای فردوسیه برگزار می شود

شهریاریها : رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهریار از برگزاری پنجمین یادواره شهدای شهر فردوسیه در این شهرستان خبر داد. غلامرضا رهنما در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس مراسم ویژه ای به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تکریم خانواده های آنان در […]

76553شهریاریها : رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهریار از برگزاری پنجمین یادواره شهدای شهر فردوسیه در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا رهنما در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس مراسم ویژه ای به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تکریم خانواده های آنان در نظر گرفته شده است که تا پایان هفته مذکور در شهرها و مناطق مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: شهرها و روستاهای شهریار تا پایان هفته دفاع مقدس، میزبان مراسم یادواره شهدا با حضور مردم شهید پرور، خانواده معظم شهدا و مسئولان شهرستان خواهند بود.

وی ادامه داد: در این راستا همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم یادواره شهدای شهرک کهنز با حضور خانواده معظم شهداو ایثارگران، مردم شهید پرور، ائمه جمعه، فرماندار و معاونان، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه و سایر مسئولان در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر برگزار شد.

رهنما متذکر شد: در این مراسم که با استقبال پرشور نسل جوان همراه بود، پس از قرائت کلام الله مجید توسط قاری بین المللی جواد فروغی، زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به سخرانی پرداخت و پس از ان نیز مراسم مداحی برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهریار افزود: همچنین مراسم دیگری به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فردوسیه در نظر گرفته شده است که در تاریخ 14 شهریورماه جاری راس ساعت 17 در سالن ورزشی شهرداری این شهر برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: پنجمین یادواره شهدای فردوسیه با سخنرانی حجت الاسلام نقویان همراه خواهد بود و سید مهدی میرداماد و صابر خراسانی نیز به مداحی و شعرخوانی می پردازند.

وی از مردم شهید پرور فردوسیه به ویژه نسل جوان و مسئولان شهرستان دعوت کرد تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.