پزشک قلابی در سعیدآباد شهریار دستگیر شد
پزشک قلابی در سعیدآباد شهریار دستگیر شد

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری از دستگیری پزشک قلابی در سعیدآباد شهرستان شهریار خبر داد و گفت: با به دست‌ آمدن اطلاعاتی در خصوص جعل عنوان پزشک توسط فردی به نام «ع ـ ز» در سعیدآباد شهریار، بررسی موضوع توسط ماموران پلیس امنیت عمومی در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری از دستگیری پزشک قلابی در سعیدآباد شهرستان شهریار خبر داد و گفت: با به دست‌ آمدن اطلاعاتی در خصوص جعل عنوان پزشک توسط فردی به نام «ع ـ ز» در سعیدآباد شهریار، بررسی موضوع توسط ماموران پلیس امنیت عمومی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با آغاز بررسی‌های پلیس و تایید خبر و تحقیقات از اهالی و ساکنان و درمانگاه، مشخص شد که متهم خود را به عنوان پزشک عمومی معرفی کرده و با اجاره کردن درمانگاه به طبابت و ویزیت بیماران پرداخته است.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار کرد: با نهایی شدن تحقیقات پلیس و جمع‌آوری مستندات و ادله لازم از جمله گزارشات مردمی و چند برگ ویزیت و نسخه‌های تجویز‌ شده جعلی، با هماهنگی مقام قضایی متهم احضار شد و با انجام تحقیقات لازم از وی و مکاتبه با اداره بهداشت و درمان در خصوص صحت شماره نظام‌پزشکی، جعلی‌بودن عنوان متهم محرز شد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد، گفت: متهم با مدرک فوق دیپلم رشته دستیار اتاق عمل، مهر پزشک معالجی در شیراز و دو دکتر دیگر در شهریار را جعل کرده بود و حدود دو ماه در این زمینه فعالیت می‌کرد.