ویژه برنامه صبح دانایی در شهرستان شهریار برگزار شد
ویژه برنامه صبح دانایی در شهرستان شهریار برگزار شد
شهریاریها - با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، ویژه برنامه صبح دانایی در شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش شهریاریها ،با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه صبح دانایی با حضور مسئولین و کتابداران شهرستان های قرچک، شهریار، ری و پاکدشت در بستر فضای مجازی برگزار شد.

در این ویژه برنامه  زهرا رضائی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار ابتدا بیست و نهمین دوره هفته کتاب را تبریک گفت و بخش های مختلف برنامه را معرفی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سالمی، امام جمعه شهرستان شهریار در این برنامه گفت: هفته کتاب فرصت بسیار خوبی است اما متاسفانه از این فرصت در کشور ما آن‌طور که باید و مطلوب است، استفاده نشده است.

حقیقتا از زحمات افرادی که در این نهاد فعالیت می کنند، تقدیر می کنیم. بخشی از نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی، وظیفه مردم است. دین ما فرمود الکتب بساتین العلما، کتاب باغ و بوستان علما است. عزیزان در بخش کتاب و کتابخوانی با وجود امکانات کم، بسیار تلاش می کنند. امیدواریم به این بخش توجهی ویژه شود. هرچه امکاناتی مانند مسجد، مدرسه و کتابخانه زیاد شود گناه کمتر شده و فرهنگ و ادب افزایش می یابد.

در ادامه پیام حق وردی، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان شهریار و نوراله طاهری، فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت هفته کتاب،توسط آمنه محمدی، کتابدار کتابخانه ایثار شهرستان شهریار قرائت شد.

اجرای نمایش قصه گویی با استفاده از عروسک توسط پریسا شجاعی کارشناس فرهنگی بخش کودک و نوجوان میراث فرهنگی و از چهره های هنری شهرستان شهریار، معرفی کتاب توسط نویسنده بومی شهرستان شهریار طناز عسگری، اجرای نقالی توسط زهرا حبیبی عضو دانش آموز مدرسه استعدادهای درخشان از بخش های دیگر این برنامه بود.