پ
  • شناسه : 9232
  • 06 آبان 1394 - 6:26
  • 378 بازدید

وزیر کشور پنج‌شنبه به شهریار می‌رود

وزیر کشور پنج‌شنبه به شهریار می‌رود
وزیر کشور پنج‌شنبه به شهریار می‌رود

شهریاریها : گروسی نماینده مردم ملارد، شهریار و شهرقدس در مجلس شورای اسلامی از سفر یک روزه رحمانی فضلی به شهرستان شهریار در روز پنج شنبه ۶ آبان ماه خبر داد. حسین گروسی نماینده مردم شهرستانهای غرب تهران در گفتگو با برنا اظهار داشت: وزیر کشور به منظور افتتاح تعدادی از پروژه ها از جمله […]

گروسیشهریاریها : گروسی نماینده مردم ملارد، شهریار و شهرقدس در مجلس شورای اسلامی از سفر یک روزه رحمانی فضلی به شهرستان شهریار در روز پنج شنبه ۶ آبان ماه خبر داد.

حسین گروسی نماینده مردم شهرستانهای غرب تهران در گفتگو با برنا اظهار داشت: وزیر کشور به منظور افتتاح تعدادی از پروژه ها از جمله پل روگذر کهنز و حضور در مراسم کلنگ زنی از  پروژه  تقاطع غیر همسطح بلوار شاد چای و پل غیر همسطح میدان صیاد شیرازی ، پنجشنبه هفته جاری عازم  شهرستان شهریارخواهد شد.

گروسی با اشاره به همراهی معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای، امنیتی و انتظامی، عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در جریان این سفر، از بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت به غرب استان تهران، ارزیابی آخرین وضعیت و شرایط امنیتی غرب تهران، بررسی ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری و سرمایه گذاری و راهکارهای موثر در توسعه و ارزیابی در جریان این سفر خبر داد.

برچسب ها

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار 21 فروردین 1403

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار

شهریاریها - فرماندار شهرستان شهریار از اتصال تعداد ۱۳۷۵ فروشگاه های زنجیره ای و خرد در شهرهای هفتگانه شهرستان شهریار و روستاههای تابعه به طرح کالابرگ جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان خبر داد.

روستاهای دیدنی شهرستان شهریار 11 فروردین 1403

روستاهای دیدنی شهرستان شهریار

شهرستان شهریار در فاصله سی کیلومتری از غرب تهران قرار دارد. این شهرستان با وجود باغ‌های متعدد و فراوان، آب‌و‌هوایی تمیز به عنوان نگین سبز غرب استان تهران نام گرفته است.

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست 28 اسفند 1402

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست

شهریاریها - هیئت فوتبال شهرستان شهریار در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ پایه و پیشکسوتان نمره قبولی گرفت.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.