ورزشکار روستایی استان تهران، مقام سوم مرد میدان کشور را کسب کرد
ورزشکار روستایی استان تهران، مقام سوم مرد میدان کشور را کسب کرد
رییس هیات روستایی و بازیهای بومی محلی استان تهران گفت:محمد علی فرمانی در وزن مثبت ۱۰۵ کیلوگرم، مدال برنز مسابقات "مرد میدان" مردان روستایی و عشایری کشور را کسب کرد.

به گزارش شهریاریها ،حسن داورزنی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور، اول و دوم آبان ماه سال جاری به میزبانی استان همدان برگزار شد که ورزشکاران در پنج بخش فدراسیون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته وی در این رقابت ها ورزشکاران استانها در اوزان منفی ۹۰، منفی ۱۰۵ و مثبت ۱۰۵ کیلو گرم شرکت کردند.

رییس هیات روستایی و بازیهای بومی محلی استان تهران افزود: در وزن مثبت ۱۰۵ کیلوگرم سجاد سلطانی نژاد از همدان، مهدی خدمتی از کرمان و محمد علی فرمانی از تهرانبه ترتیب جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

داورزنی خاطر نشان کرد: مسابقات قوی ترین مرد میدان در استان تهران با شرکت ۲۱ ورزشکار از شهرستان های بهارستان، دماوند، رباط کریم، شهر قدس، شهریار و اسلامشهر(الف و ب) ۲۷ مهرماه در استادیوم هفت هزار نفری اسلامشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: جلال علیاری در وزن منفی ۹۰ و مجید بیگدلی در وزن منفی ۱۰۵ نیز ۲ سهمیه تهران بودند که در این رقابت ملی از کسب مدال بازماندند.

رییس هیات روستایی و بازیهای بومی محلی استان تهران خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های این هیات، معرفی رشته های بومی برای خانواده ها، تجهیز خانه های ورزش روستایی و طرح سنجش ساختار قامتی برای زنان روستایی است.