هفته‌ای ابری و بارانی در انتظار البرزی‌ها است
هفته‌ای ابری و بارانی در انتظار البرزی‌ها است

شهریاریها :منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همان طور که پیش از این نیز به اطلاع مردم رسیده بود، در روزهای پایانی هفته گذشته و ابتدای این هفته شاهد آسمانی ابری و بارش‌های پراکنده بودیم. وی تصریح کرد: این شرایط موجب تلطیف شدن هوا و کاهش دما بود و […]

we1شهریاریها :منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همان طور که پیش از این نیز به اطلاع مردم رسیده بود، در روزهای پایانی هفته گذشته و ابتدای این هفته شاهد آسمانی ابری و بارش‌های پراکنده بودیم.

وی تصریح کرد: این شرایط موجب تلطیف شدن هوا و کاهش دما بود و به عبارتی مردم استان البرز پاییز امسال را به طور جدی تجربه کردند.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز در پاسخ به این پرسش که شرایط فوق تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی، امروز یکشنبه تا آخر وقت شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری هستیم.

رحمانیان بیان داشت: از شامگاه یکشنبه شاهد افزایش شدت وزش باد و همچنین افزایش ابرها هستیم و در ساعات پایانی امشب انتظار بارش‌های پراکنده را در ارتفاعات استان البرز داریم.

وی افزود: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز آسمان ابری و بارش باران در مناطق مختلف استان البرز پیش‌بینی می‌شود و برای عصر روز سه‌شنبه نیز انتظار شدت بارش‌ها و رعد و برق را داریم.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز افزود: همچنین طی 3 روز آینده انتظار داریم که دمای هوا در نقاط مختلف استان البرز به ویژه ارتفاعات بین 2 تا 4 درجه کاهش یابد که این کاهش دما به دلیل بارش‌ها است.

رحمانیان اظهار داشت: در روز چهارشنبه و پنجشنبه نیز انتظار آسمانی نیمه ابری و بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان البرز را داریم و این وضعیت تا اوایل هفته آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بنابراین مردم استان البرز باید منتظر هفته‌ای ابری و بارانی باشند و امیدواریم میزان بارش‌ها به اندازه‌ای باشد که بخشی از کاهش بارندگی در 6 ماه نخست سال جاری را جبران کند.