هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهریار برگزار می شود
هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهریار برگزار می شود

شهریاریها : رئیس آموزش و پرورش شهریار از برگزاری هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در این شهرستان خبر داد.  سمیر بان پرور در گفتگو با مهر اظهار داشت: در حال حاضر بخش عمده ای از نیازهای کشور در ابعاد مختلف بهداشتی، فرهنگی، مذهبی با ساخت اماکن و مراکزی همچون بیمارستان، درمانگاه، فرهنگسرا، کتابخانه، مسجد و…. […]

IMG11365979شهریاریها : رئیس آموزش و پرورش شهریار از برگزاری هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در این شهرستان خبر داد.

 سمیر بان پرور در گفتگو با مهر اظهار داشت: در حال حاضر بخش عمده ای از نیازهای کشور در ابعاد مختلف بهداشتی، فرهنگی، مذهبی با ساخت اماکن و مراکزی همچون بیمارستان، درمانگاه، فرهنگسرا، کتابخانه، مسجد و…. از سوی خیرین تامین می شود که این مساله در بخش آموزشی با ساخت مدارس متعدد در سراسر کشور بسیار چشمگیر بوده است.

این مسئول عنوان کرد: به منظور ارج نهادن به اقدام خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز در رفع نیازهای آموزشی شهرستان شهریار، جشنواره ای با این موضوع در نظر گرفته شده است که بنابر برنامه ریزیها در تاریخ 27 فروردین ماه جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره علاوه بر تقدیر و گرامیداشت عمل نیک خیرین، حول چندین محور اصلی است که از آن جمله می توان به ترویج و گسترش فرهنگ مشارکت عمومی، ترویج فرهنگ غنی وقف در زمینه موقوفات آموزش وپرورش، تبین معظلات و کمبود فضاهای آموزشی و پرورشی شهرستان، اافزایش مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان در سنت حسنه مدرسه سازی، ایجاد انگیزه بیشتر در مردم برای جذب کمکهای خدا پسندانه در امر تعلیم و تربیت اشاره کرد.

رئیس آموزش و پروش ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز و فعالیت خوب این مجمع در شهرستان شهریار، افزود: تلاشها بر این است که جشنواره امسال نیز همچون ادوار گذشته، به لحاظ کمی و کیفی در سطح مطلوبی برگزار شود.