نوری:سه یادواره شهدا در شهریار برگزار شد
نوری:سه یادواره شهدا در شهریار برگزار شد

شهریاریها : مدیر روابط عمومی فرمانداری شهریار از برگزاری سه یادواره شهدا در این شهرستان طی دو روز گذشته خبر داد.  احمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، سه یادواره گرامیداشت شهدا با حضور مسئولان و خانواده های شهدا طی دو روز […]

A_14557_Nشهریاریها : مدیر روابط عمومی فرمانداری شهریار از برگزاری سه یادواره شهدا در این شهرستان طی دو روز گذشته خبر داد.

 احمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، سه یادواره گرامیداشت شهدا با حضور مسئولان و خانواده های شهدا طی دو روز گذشته در شهرستان شهریار برگزار شد.
وی افزود: در این یادواره ها حضور خانواده های شهدا و ایثارگران بسیار مطلوب بود و از برگزاری چنین مراسم هایی استقبال کردند.
این مسئول عنوان کرد: این یادواره ها در رضی آباد بالا، عباس آباد، اصیل آباد با حضور مسئولان شهری برگزار شد.
نوری در ادامه از برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله خوشوقت خبر داد و گفت: این مراسم نیز شب گذشته در مسجد جامع امام جعفر صادق(ع) شهر باغستان با حضور مردم ولایت مدار شهرستان شهریار برگزار شد.
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار در ادامه با اشاره بر لزوم حفظ جایگاه و شان شهدا در جامعه اظهار داشت: اگر نام و یاد شهید کمرنگ شود بدون تردید جامعه دچار دنیاپرستی، قدرت‌طلبی، تجمل‌گرایی، اسراف‌کاری، سیاست‌بازی، نفس پرستی، بداخلاقی، شهوت‌رانی، بدحجابی، اختلاف، شکست و ذلت می‌شود.
وی گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن انقلاب و کشور اسلامی مان دارند و این اقدام گام کوچکی در راستای یادآوری رشادت های این افراد است و به هر طریقی باید نام و یاد آن ها زنده نگه داشته شود، باشد که راه و روش شهدا سرلوحه کارمان قرار گیرد.