نمایشگاه یکروزه مواد مخدر در شهریار برپا شد
نمایشگاه یکروزه مواد مخدر در شهریار برپا شد

شهریاریها : مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار از برپایی نمایشگاه یکروزه مواد مخدر در این شهر خبر داد.  علی کمره ای در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و به منظور ارفازیش سطح آگاهی شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان از عواقب منفی مصرف مواد مخدر و […]

شهرداریشهریاریها : مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار از برپایی نمایشگاه یکروزه مواد مخدر در این شهر خبر داد.

 علی کمره ای در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و به منظور ارفازیش سطح آگاهی شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان از عواقب منفی مصرف مواد مخدر و اعتیاد، نمایشگاهی یکروز در شهریار برپا شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه مذکور که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار و با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان در محل پارک کودک برپا شده است، شامل غرفه های متعددی از جمله مشاوره رایگان، نمایش انواع مواد مخدر و قرصهای روانگردان، توزیع بروشور و… است.

مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار گفت: این نمایشگاه از صبح امروز برپا شده و تا ساعت 22 ادامه دارد، از تمام خانواده ها دعوت می شود که به همراه فرزندان نوجوان و جوان خود از این نمایشگاه بازدید کرده و بر اطلاعات و آگاهیهای خود در زمنیه عواقب اعتیاد و روشهای جلوگیری از آن بیافزایند.