مشکلات مسکن مهر فردوسیه رفع شد
مشکلات مسکن مهر فردوسیه رفع شد

شهریاریها : فرماندار شهرستان شهریار از رفع مشکلات مسکن مهر فردوسیه خبر داد و گفت: تا پایان دولت دهم سهم قابل توجهی از مسکن مهر در شهرستان آماده خواهد شد. سید عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رفع مشکلات مسکن مهر فردوسیه، اظهار داشت: مسکن مهر ثامن الائمه (ع) فردوسیه با […]

13910514000447_PhotoAشهریاریها : فرماندار شهرستان شهریار از رفع مشکلات مسکن مهر فردوسیه خبر داد و گفت: تا پایان دولت دهم سهم قابل توجهی از مسکن مهر در شهرستان آماده خواهد شد.

سید عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رفع مشکلات مسکن مهر فردوسیه، اظهار داشت: مسکن مهر ثامن الائمه (ع) فردوسیه با مشکلاتی مواجه بود که با تلاش و اهتمام ویژه دستگاه های خدماتی و اجرایی شهرستان شهریار، هم اکنون این مشکلات برطرف شده و ساکنین این شهرک از امکانات کافی برخوردار هستند.

اهتمام ویژه مسئولان شهریاری در رفع مشکلات مسکن مهر فردوسیه

این مسئول عنوان کرد: شهرک ثامن الائمه (ع) در ابتدا بصورت خود مالکی بود اما بدستور وزیر راه و شهرسازی در زمره پروژه های مسکن مهر شهرستان شهریار قرا گرفت که در این راستا و بمنظور بررسی وضعیت این شهرک و رفع مشکلات آن بیش از 40 جلسه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

وی ادامه داد: طی جلسات برگزار شده، پس از طرح مشکلات موجود، کارشناسی مسائل و برنامه ریزی جهت برطرف ساختن هرچه سریعتر این معضلات، مصوبات جلسات مذکور به دستگاه های ذیربط ابلاغ شد و عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار گرفت.

نبود زیرساخت های خدماتی در منطقه موجب کندی روند خدمات رسانی شد

فرماندار شهرستان شهریار بیان کرد: ایجاد زیرساختهای خدماتی برای مجموعه ای هزار و 600 واحدی در منطقه ای خارج از شهر کاری بسیار سنگین و زمانبر بود اما به همت مسئولان و تعامل بسیار مطلوب دستگاه های خدماتی و اجرایی شهرستان، طی عملیاتی شبانه روزی، احداث انشعابات آب، گاز، برق و…. در این شهرک آغاز شد.

این مسئول گفت: حجم بسیار بالای کار و نبود امکانات زیرساختی در منطقه، منجر به کندی روند تکمیل انشعابات و سایر امکانات شد اما دستگاه های خدمات رسان کوتاهی نکرده و با وجود کمبود اعتبارات، با سرعت هرچه تمامتر به ادامه فعالیت خود پرداختند.

اختصاص بخشی از اعتبارات تملک دارایی فرمانداری به مسکن مهر فردوسیه

جوهری افزود: بمنظور افزایش سرعت عملیات اجرایی در شهرک ثامن الائمه (ع) مسکن مهر و ایجاد رفاه برای ساکنین این منطقه، بخش زیادی از اعتبارات مورد نیاز از محل هزینه های تملک دارایی فرمانداری و بخشی نیز از طریق حمایتهای استانی تامین شد و خوشبختانه عملیات احداث انشعابات و نصب کنتورها در این شهرک به پایان رسید.

وی عنوان کرد: در حال حاضر شهرک ثامن الائمه (ع) فردوسیه هیچ گونه مشکلی در زمینه آب، برق، گاز، تلفن و … ندارد و متقاضیان مسکن مهر با بهره مندی از امکانات مورد نیاز در این شهرک سکونت دارند.

رضایتمندی ساکنین مسکن مهر فردوسیه از اقدامات صورت گرفته

فرماندار شهرستان شهریار اظهار داشت: بمنظور نظرسنجی از ساکنین این شهرک، یکی از جلسات ملاقات عمومی طی هفته های گذشته در فردوسیه برگزار شد و پس از ملاقات با بیش از 150 نفر از شهروندان این منطقه و بررسی موضوعات مطروحه در این جلسه، میزان رضایتمندی ساکنین مسکن مهر فردوسیه از امکانات و تجهیزات موجود مطلوب ارزیابی شد.

این مسئول عنوان کرد: مسئولان در راه آسایش خاطر، رفاه هرچه بیشتر، افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و حمایت از حقوق آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.