مسیر ارتباطی فردیس – اندیشه گشایش یافت
مسیر ارتباطی فردیس – اندیشه گشایش یافت
شهریاریها - همزمان با نیمه شعبان سالروز میلاد خجسته حضرت ولی عصر (عج) ، مسیر ارتباطی شهرستان فردیس استان البرز- شهر اندیشه شهرستان شهریار عصر جمعه گشایش یافت.

به گزارش شهریاریها، «محمدرضا آژیر» شهردار فردیس در آیین گشایش این پروژه با  تبریک ولادت با سعادت  حضرت مهدی موعود حضرت امام زمان(عج الله) و عید نوروز  گفت: با گشایش این پروژه  به طول یک هزار و ۳۰۰ متر  و عرض ۱۶ متر بخشی از ترافیک شهرستان های فردیس ، ملارد و شهریار روان سازی شد.

وی ، هزینه این پروژه  را با زیرسازی،جدول گذاری،ایمن سازی ،علائم ترافیکی و فضای سبز را حدود هفت میلیارد تومان ذکر کرد و بیان داشت: در اجرای پروژه بلوار فردیس – اندیشه اقدامات ایمنی و ترافیکی به خوبی انجام شده است.

آژیر افزود:  این پروژه یکی از مطالبات مردم شهرستان های فردیس ، شهریار و ملارد بود که تحقق پیدا کرد.

وی گفت: شهر فردیس متاسفانه ورودی و خروجی های مناسب ندارد و هر کدام از شهروندان فردیس برای ورود به این شهر و یا خروج از آن باید ترافیک زیادی را متحمل شوند که در این زمینه طرح های مطالعاتی و اجرایی آغاز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم حسینی »امام جمعه فردیس نیز  در این آیین  از اقدام مدیریت شهری فردیس برای روان سازی ترافیک  در این شهرستان قدردانی کردو گفت:  از پروژه در حال ساخت تفرجگاه فردیس بازدید کردم که انتظار می رود  مدیریت شهری فردیس هر چه سریع ترین این پروژه را به سرانجام برساند.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.