مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری را در احمدآباد مستوفی برگزار می کنیم
مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری را در احمدآباد مستوفی برگزار می کنیم
با توجه به اینکه مسابقات آنلاین ، اولین آزمون فدراسیون به حساب می آمد اما توانستیم در روز نخست عملکرد خوبی داشته باشیم.

به گزارش شهریاریها ،محسن سلگی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری درباره برگزاری مسابقات آنلاین دوچرخه سواری گفت: از آنجا که شیوع ویروس کرونا باعث شد تا در تمام جهان تمرینات ، اردوها و مسابقات لغو شود به این نتیجه رسیدیم که برای حفظ آمادگی دوچرخه سواران بخصوص در بخش انگیزشی ، یک دوره مسابقه آنلاین برگزار کنیم . این مسابقات در دو بخش سنسور سرعت و پاورمتر برگزار می شود که خدا را شکر بیش از ۶۰ نفر در این دوره حضور دارند که روز نخست را امروز به پایان رساندیم.

وی در ادامه افزود: این مسابقات اولین تجربه ما در بخش مسابقات آنلاین بود که در حال برگزاری است البته فدراسیون هفته گذشته یک دوره کارگاه آنلاین را با بیش از ۱۳۰ نفر برگزار کرد که در اینستاگرام به صورت لایو پخش شد.

سلگی در ادامه خاطر نشان کرد: ما طبق برنامه در نظر داشتیم مسابقات خوبی را برگزار کنیم اما با مکاتبه ای که با فدراسیون پزشکی و وزارت ورزش داشتیم صراحتا اعلام کردند فعلا حق برگزاری هیچ مسابقه یا اردویی را نداریم و تمرینات هم باید در چارچوب موارد بهداشتی انجام گیرد.

وی افزود: هفته گذشته با بخشدار احمدآباد مستوفی جلسه ای داشتیم که مقرر شد یک مسابقه جایزه بزرگ در بخش مردان و بانوان برگزار کنیم . در بخش آقایان ، جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان و پاراسایکلینگ شرکت می کنند ضمن اینکه بانوان هم به رقابت خواهند پرداخت. در کل برنامه های خوبی داشتیم که به خاطر کرونا فعلا قادر به انجام آن نیستیم اما سعی می کنیم با تمام مشکلات موجود کرونایی ، برنامه های خود را عملی کنیم .

دبیر فدراسیون خاتمه افزود: کارمندان فدراسیون و کادر فنی در این زمینه همکاری زیادی می کنند تا برنامه ها طبق برنامه ریزی برگزار شود . امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای دوچرخه سواری رخ دهد.