ثبت نام از حافظان قرآن کریم برای مسابقات بین المللی در شهریار
ثبت نام از حافظان قرآن کریم برای مسابقات بین المللی در شهریار

گروه دین و معارف : کارشناس امور فرهنگی و قرآنی اوقاف و امور خیریه شهریار از آغاز ثبت نام از حافظان قرآن کریم برای حضور در مسابقات بین المللی خبر داد.  محمد ارژنگی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی بقاع متبرکه این شهرستان اظهار داشت: در این جلسه که با […]

ghorگروه دین و معارف : کارشناس امور فرهنگی و قرآنی اوقاف و امور خیریه شهریار از آغاز ثبت نام از حافظان قرآن کریم برای حضور در مسابقات بین المللی خبر داد.

 محمد ارژنگی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی بقاع متبرکه این شهرستان اظهار داشت: در این جلسه که با موضوع “طرح تربیت حافظان قرآن کریم” برگزار شد، بحثهایی مختلف و متنوعی در خصوص برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای قرآنی به خصوص تربیت حافظان کلام وحی صورت پذیرفت.

وی افزود: طرح تربیت حافظان قرآن کریم در 4 گروه برگزار حفظ جزء 30 ( ویژه سنین 7-12 سال)، حفظ جزء 30 و جزء یک ( ویژه 13-18 سال)، حفظ جزء 30 و جزء یک و دو ( ویژه 19 سال به بالا) و گروه چهارم حفظ موضوعی آیات ( بدون محدودیت سنی) اجرا می شود.

این مسئول عنوان کرد: در این زمینه اداره اوقاف و امور خیریه شهریار جهت اعزام کاروان به سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از علاقمندان ثبت نام می کند.

ارژنگی ادامه داد: آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) – مرکز فرهنگی آستان، آستان مقدس امامزاده هادی (ع) از جمله اماکن برای ثبت نام از علاقمندان است.