مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در شهریار برگزار شد
مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در شهریار برگزار شد

گروه ورزش شهریاریها : در روز گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و مقام دختر ، مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در شهریار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ این مسابقات که با همکاری شهرداری شهریار و حضور داوران رسمی فدراسیون و 250 ورزشکار در 11 رده سنی از 14 تا […]

IMG_9777گروه ورزش شهریاریها : در روز گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و مقام دختر ، مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ این مسابقات که با همکاری شهرداری شهریار و حضور داوران رسمی فدراسیون و 250 ورزشکار در 11 رده سنی از 14 تا بالای 60 سال در رشته های مختلف و همچنین ورزشکاران ایستگاه های ورزش صبحگاهی (5 منطقه ) شهریار در سالن ورزشی شهدای اقتدار برگزار گردید.

در این مسابقه که با حضور فردین هزارخانی رئیس هئیت ورزش های همگانی شهرستان ،مهدور رئیس شورای شهر،خانم صالحی پور مسئول امور بانوان و نایب رئیس هیئت ورزش های همگانی برگزار شد به نفرات برتر رده های سنی لوح تقدیر و کارت هدیه اهداء شد.

فردین هزارخانی رئیس هیئت همگانی شهرستان شهریار با اشاره به این که این هئیت آمادگی لازم جهت برگزاری مراسمات و جشن ها و مسابقات ورزشی در سطح شهرستان را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت دارد.

هزار خانی خاطرنشان ساخت: این هیئت با استفاده از ظرفیت های موجود و حمایت اداره ورزش و جوانان، تا کنون اقدامات بسیار خوبی انجام داده و اگر مسئولین شهرستان نیز حمایت کنند، به مناسبت های در پیش رو با توجه به پتانسیل بالا در بخش ورزشی، نام شهریار را در رسانه ها طنین انداز خواهیم کرد.

وی در پایان از تمامی ورزشکاران شرکت کننده و بخصوص طیب حیدری دبیر  تلاشگر هئیت و مسئول تربیت بدنی شهرداری شهریار تشکر و قدردانی ویژه ای نمود.