مدیرکل جدید زندان‌های استان البرز منصوب شد
مدیرکل جدید زندان‌های استان البرز منصوب شد

شهریاریها : طی مراسمی با حضور رئیس سازمان زندان های کشور، جبار باقری به عنوان مدیرکل زندان های استان البرز معارفه و سید ابوالقاسم علوی تودیع شد. به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی با حضور غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان های کشور در کرج، جبار باقری به عنوان مدیرکل زندان های استان البرز معارفه و […]

IMG21543019شهریاریها : طی مراسمی با حضور رئیس سازمان زندان های کشور، جبار باقری به عنوان مدیرکل زندان های استان البرز معارفه و سید ابوالقاسم علوی تودیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی با حضور غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان های کشور در کرج، جبار باقری به عنوان مدیرکل زندان های استان البرز معارفه و ابوالقاسم علوی مدیرکل پیشین تودیع شد.

در این مراسم از خدمات سید ابوالقاسم علوی تقدیر و جبار باقری به عنوان مدیرکل جدید زندان های استان البرز معرفی شد.

علوی پس از 33 سال خدمت بازنشسته شد.

جمعیت کیفری استان البرز به نصف کاهش یافت

محمدصادق مهدوی راد رئیس دادگستری استان البرز در حاشیه این مراسم از کاهش جمعیت کیفری استان خبر داد و گفت: در ابتدای تاسیس استان البرز جمعیت کیفری زندانها 11 هزار نفر بود که درحال حاضر این جمعیت به نصف تقلیل یافته است.

وی افزود: در حوزه های مختلف دادگاه های بدوی اطاله دادرسی کاهش یافته است و تعامل مناسب بین زندان و دادگستری باعث شده است تا کاهش جمعیت کیفری و کیفر، به خوبی در استان انجام شود.

وی در ادامه از خدمات سید ابوالقاسم علوی مدیر کل زندانهای استان البرز تجلیل کرد و اظهار داشت: بسترهای خوبی از جمله ایجاد شبکه گاز رسانی ندامتگاه کرج که از لحاظ استقرار امنیت پایدار دارای اهمیت است، فراهم شده که امید است با حضور آقای باقری به عنوان مدیرکل زندانهای استان البرز شاهد اقدامات دیگری باشیم.

بهره برداری از شبکه گازرسانی شهری به ندامتگاه کرج

همچنین با حضور اسماعیلی شبکه گازرسانی شهری در ندامتگاه کرج به بهره برداری رسید.

مدیرکل پیشین زندانهای استان البرز در مورد این پروژه گفت: از اردیبهشت سال  90 طرح گاز رسانی ندامتگاه کرج در دستور کار قرار گرفت. علوی افزود: با اتمام پنج هزارو 500 متر طول لوله€کشی و تکمیل پروژه با پیگیری€های مجددانه و شبانه€روزی کارکنان، امروز شاهد افتتاح این شبکه هستیم.

رئیس سازمان زندانهای کشور نیز اجرای این پروژه را در اسقرار امنیت پایدار و جمع آوری کپسولهای 20 کیلویی در زندان کرج مهم  ارزیابی کرد.

اسماعیلی افزود: از بخش‌های مختلف ندامتگاه نیز بازدید شد، شرایط رضایتبخش بوده و حرکت رو به رشدی را نشان می دهد.