لیگ فوتبال زیر ۱۷ سال تهران از اواسط شهریور ادامه می‌یابد
لیگ فوتبال زیر ۱۷ سال تهران از اواسط شهریور ادامه می‌یابد
دبیر هیات فوتبال استان تهران گفت: لیگ فوتبال زیر 17 سال تهران که از فصل گذشته آغاز و به دلیل شیوع ویروس کرونا ناتمام مانده بود از اواسط شهریور ماه ادامه می‌یابد.

به گزارش شهریاریها ،عباس تیموری روزسه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ماه گذشته برای برگزاری مسابقات باقیمانده مسابقه‌های فصل گذشته لیگ اعلام آمادگی شده بود، افزود: هیات فوتبال استان تهران در روزهای آتی برنامه دیدار های معوقه لیگ زیر ۱۷ سال پسران استان تهران را پیگیری می کند.

دبیر هیات فوتبال استان تهران اضافه کرد: عصر روز گذشته با حضور ۱۸ مدیرعامل تیم های شرکت کننده نشست هم اندیشی برگزار و تصمیم گیری های لازم برای ادامه بازی ها در هیات فوتبال تهران انجام شد.

با گفته وی با شیوع کرونا لیگ زیر ۱۷ سال تهران در ۵ هفته پایانی نیمه تمام ماند.

دبیر هیات فوتبال استان تهران اضافه کرد که مقرر شده که باشگاهها نظرات و پیشنهادات خود را برای ادامه لیگ شخصا به رییس هیات فوتبال استان تهران اعلام کنند.

«تیموری» همچنین به برنامه لیگ‌های برتر امسال در رده‌های بزرگسالان و کمتر از ۲۱ سال و زیر ۱۹، ۱۷ و ۱۵ سال اشاره کرد و افزود: قرعه‌کشی لیگ های برتر در این رده‌های سنی به صورت مجازی برگزار که تیم‌های شرکت‌کننده از شرایط بازی‌های پیش‌رو مطلع شدند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که انتخابات هیات فوتبال استان تهران چه زمان برگزار می شود، گفت: مجمع انتخابات با تایید فدراسیون فوتبال برگزار می شود که تا کنون زمان دقیقی مشخص نشده است.

۱۴۸ مدرسه فوتبال به صورت قانونی در سطح استان تهران فعالیت دارد که ۲ مورد آنها ویژه دختران است.