فرهادی: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندیداها گزارش نشده است
فرهادی: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندیداها گزارش نشده است
فرماندار تهران با اشاره به فعالیت کمیته امحا در ۲۰ منطقه شهر تهران گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندیداها گزارش نشده است.

به گزارش شهریاریها ، عیسی فرهادی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان تهران، ستاد امنیت انتخابات استان تهران و حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به تعداد شعب اخذ رای اظهار داشت: از ۴۹۴۹ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، ۳۸۱۰ شعبه در حوزه انتخابیه تهران و مابقی در حوزه‌های فرعی هستند.

وی ادامه داد: ۳۴۷۷ داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۱۳ نفر تایید شده و ۱۵۹ نفر انصراف دادند و مابقی رد صلاحیت شدند.

فرماندار تهران سپس عنوان کرد: ۱۲۳ نفر درخواست انتقال از حوزه انتخابیه تهران به سایر شهرستان‌ها را داشتند که با درخواست ۸۲ نفر موافقت شده ضمن اینکه ۵۸ نفر درخواست انتقال از حوزه انتخابیه تهران به سایر شهرستان‌ها را داشتند که با درخواست ۳ نفر موافقت شد.

فرهادی با بیان اینکه ۴۹ هزار و ۸۱۲ نفر در شهر تهران و در شعب اخذ رأی امور مربوط به انتخابات را اجرا می کنند گفت: ۱۴ هزار نفر از نیروی انتظامی تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند و ۲۲ هزار نفر هم ناظر بر روند اجرای انتخابات هستند و در مجموع با عوامل اجرایی و پشتیبانی حدود ۹۰ هزار نفر انتخابات دوم اسفند را برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به عدم تخلف انتخاباتی در این چند روز بیان کرد: کمیته های امحاء تبلیغات غیرقانونی انتخابات در ۲۰ منطقه شهر تهران مستقر شده اند و تا امروز گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی گزارش نشده است.

فرماندار تهران با اشاره به آموزش عوامل اجرای انتخابات تاکید کرد: ۹۵ درصد آموزش‌ها تاکنون محقق شده است ضمن اینکه فردا و روز چهارشنبه نیز ۵ جلسه ۱ ساعته برگزار می شود تا آخرین موارد مطرح و هماهنگی ها تقویت شود.