فرماندهان سپاه ناحیه شهریار تودیع و معارفه شدند
فرماندهان سپاه ناحیه شهریار تودیع و معارفه شدند

شهریاریها :طی مراسمی با حضور سردار نصیری و مسئولان شهریار، فرمانده، جانشین فرماندهی، نماینده ولی فقیه و مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه شهریار تودیع و معارفه شدند. به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز طی مراسمی با حضور سردار نصیری فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران، حجت الاسلام فخری نماینده ولی فقیه در سپاه سید الشهدا، […]

DSC_8225شهریاریها :طی مراسمی با حضور سردار نصیری و مسئولان شهریار، فرمانده، جانشین فرماندهی، نماینده ولی فقیه و مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه شهریار تودیع و معارفه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز طی مراسمی با حضور سردار نصیری فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران، حجت الاسلام فخری نماینده ولی فقیه در سپاه سید الشهدا، مدیر کل امور اجتماعی استانداری، فرمانده نیروی انتظامی ویژه غرب استان تهران، ائمه جمعه، فرماندار شهریار، معاونین فرماندار، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان شهرستانی فرماندهان جدید و قدیم سپاه ناحیه شهریار تودیع و معارفه شدند.

در این مراسم سرهنگ مصطفی کریم پناه تودیع و سرهنگ امین الله یامینی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرای معرفی شد.

همچنین حجت الاسلام محمد محسن حیدری نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهریار تودیع و حجت الاسلام محمدرضا انصاریان به این سمت منصوب شد، سرهنگ رضا عسگری نیز از سمت فرماندهی حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه شهریار تودیع و سرگرد حسن میرزایی به سمت جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهریار منصوب شد.

کمبود فضای مناسب برای پایگاه های بسیج در شهریار

در این مراسم سرهنگ کریم پناه ظی سخنانی به طرح دغدغه های خود در مدت فرماندهی سپاه شهریار پرداخت و اظهار داشت: در مدت فرماندهی سپاه ناحیه شهریار تلاشهای بسیاری به منظور ارتقای سطح تجهیزات و امکانات سخت افزاری بسیجیان و سپاهیان این شهرستان صورت گرفت اما همچنان نیز کمبودهایی وجود دارد.

این مسئول عنوان کرد: یکی از مهمترین مشکلات سپاه شهریار نبود یا کمبود فضای مناسب برای پایگاه ها است که این مساله در حوزه خواهران محسوس تر است.

احداث 1860 متر پایگاه در سال 90/ افتتاح 400 متر پایگاه در هفته دفاع مقدس در سالجاری

وی گفت: در سال 90 با همکاری مسئولان شهرستانی و حمایت مسئولان استانی، اقدامات موثر و مناسبی در این زمینه صورت گرفت و در واقع حرکتی شروع شد که طی آن در مجموع هزار و 860 متر پایگاه احداث شد و در حال حاضر نیز 400 متر در دست احداث است که بنابر برنامه ریزیها مقرر شده است که در هفته دفاع مقدس افتتاح شود.

سرهنگ کریم پناه ادامه داد: اما این میزان پایگاه پاسخگوی نیاز شهرستانی با وسعت و جمعیت شهریار نیست.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود راه اندازی هیئت رزمندگان را از نیازهای شهرستان برشمرد و متذکر شد: اقدام دیگری که بسیار علاقمند به اجرا و تکمیل آن بودم، راه اندازی هیئت رزمندگان مقتدر و قوی در شهریار بود که برغم تلاشهای صورت گرفته نمیه کاره ماند و نتیجه ای که مدنظر بود، حاصل نشد.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل بسیار مثبت مسئولان شهرستان در اجرای برنامه های سپاه، برای فرمانده جدید سپاه ناحیه شهریار آرزوی توفیق کرد.