فرماندار شهریار تأکید کرد تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهریار
فرماندار شهریار تأکید کرد تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهریار

شهریاریها :همت‌الله هادی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این شهرستان به صورت جدی پیگیری کرد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز است. وی ادامه داد: در این راستا برای تحقق اهداف مورد نظر، دستگاه‌های نظارتی باید دقت خود را در این زمینه بیشتر […]

017شهریاریها :همت‌الله هادی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این شهرستان به صورت جدی پیگیری کرد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز است.

وی ادامه داد: در این راستا برای تحقق اهداف مورد نظر، دستگاه‌های نظارتی باید دقت خود را در این زمینه بیشتر کنند و با استفاده از امکانات و ابزارها برخورد جدی و اساسی را با این پدیده داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه اگر نتوانیم ساخت و ساز غیرمجاز را در این شهرستان ساماندهی کنیم با مهاجرت بی‌رویه روبه‌رو می‌شویم، تصریح کرد: این امر نیز مشکلات بسیاری را برای شهرستان به دنبال خواهد داشت.

هادی‌زاده با تأکید بر اینکه از همان ابتدا باید از اینگونه ساخت و سازها  جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: در این راستا اداراتی مانند آب، برق و گاز نباید بدون استعلام از شهرداری هیچگونه انشعابی را واگذار کنند و این عمل تخلف محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به اینکه گشت‌های کنترل باید بیشتر شوند، گفت: در مناطقی که عمده ساخت و سازهای غیرمجاز در آنها انجام می‌شود لازم است مراکز ایست و بازرسی ورود و کنترل مصالح را راه‌اندازی کنیم.‌