فردیس در حوزه بهداشت و درمان دچار کمبودهای اساسی است
فردیس در حوزه بهداشت و درمان دچار کمبودهای اساسی است
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس گفت: این شهرستان در حوزه‌های زیادی به ویژه بهداشت و درمان دچار کمبودهای جدی و اساسی است.

به گزارش شهریاریها ، بهزاد پرویزی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: در اینجا حضور یافتیم تا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان حوزه سلامت شهرستان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و نواقص موجود قرار گیریم.

وی یادآور شد: فردیس با وجود جمعیت گسترده و ظرفیت‌های بالقوه صنعتی و شهری در حوزه‌های زیادی به ویژه بهداشت و درمان دچار کمبودهای جدی و اساسی است که رفع و کاهش این مشکلات مستلزم عزم و اراده جدی همه مسئولان اجرایی شهرستان و استان است.

محمدرضا ترابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس نیز ضمن ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف، خواستار همراهی، همکاری و اهتمام همه مسئولان به حوزه سلامت شد و گفت: به واسطه این تعامل با یک برنامه‌ریزی چندساله می‌توانیم شاهد رسیدن به نقطه مطلوب و پایدار در حوزه سلامت باشیم.

در خاتمه، جلسه‌ای برای چاره‌اندیشی و رفع مسائل مطروحه در جریان بازدید تشکیل و مقرر شد در اسرع وقت در تخصیص زمین برای استقرار مراکز جامع سلامت، ایجاد و استقرار پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵، تکمیل تنها بیمارستان شهرستان و تأمین تجهیزات مورد نیاز در بخش‌های مختلف از جمله آمبولانس و…. پیگیری‌های لازم از سوی فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با همراهی سایر دستگاه‌های ذی‌ربط به عمل آید.