عرب ن‍ژاد اعلام کرد: انجمن هنرهای تجسمی در شهریار ساماندهی می شود
عرب ن‍ژاد اعلام کرد: انجمن هنرهای تجسمی در شهریار ساماندهی می شود

شهریاریها : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار از ساماندهی انجمن هنرهای تجسمی در این شهرستان خبر داد. حسین عرب ن‍ژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر آموزشگاه های نقاشی در شهرستان شهریار فعالیت می کنند که باید تمامی فعالیتهای آنها ساماندهی شود. وی با اشاره به برگزاری نشست مشترک […]

farhangشهریاریها : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار از ساماندهی انجمن هنرهای تجسمی در این شهرستان خبر داد.

حسین عرب ن‍ژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر آموزشگاه های نقاشی در شهرستان شهریار فعالیت می کنند که باید تمامی فعالیتهای آنها ساماندهی شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست مشترک با مدیران آموزشگاه های نقاشی به منظور شناسایی و رفع مشکلات این حوزه،‌ از حمایت این اداره از اشاعه هنرهای تجسمی در شهرستان خبر داد.

توسعه و گسترش هنرهای تجسمی در شهریار

این مسئول با اشاره بر حمایت از بسترسازی مناسب در راستای توسعه و گسترش آموزش هنرهای تجسمی در آموزشگاه ها، بر بهره گیری از اساتید مجرب این رشته در آموزش علاقمندان تاکید کرد.

عرب ن‍ژاد با اشاره به وجود نقاشان حرفه ای در این شهرستان ادامه داد: باید این هنرمندان در جشنواره های استانی، کشوری و بین المللی شرکت کنند و حضور یابند تا استعدادهایشان شکوفا شود.

فضای نمایشگاهی برای نقاشان تامین می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار یادآور شد:‌ در این زمینه انجمن هنرهای تجسمی از سوی این اداره ساماندهی می شود.

وی گفت: تامین فضای برگزاری نمایشگاه های نقاشی، ایجاد مکانی برای فروش آثار هنرمندان این رشته، ایجاد سامانه پیامک جهت اطلاع رسانی به هنرمندان از فعالیتهای حوزه هنر نقاشی از دیگر اقدامات برای حمایت از این حوزه است.