طرح روشنایی جاده تهران – شهریار عملیاتی می‌شود
طرح روشنایی جاده تهران – شهریار عملیاتی می‌شود
شهریاریها - سرپرست شهرداری باغستان از عملیاتی شدن طرح روشنایی جاده تهران- شهریار حد فاصل پمپ جهان آرا تا سعید آباد خبر داد.

به گزارش شهریاریها ، شمسایی تأمین روشنایی جاده اصلی تهران-شهریار را یکی از مطالبات عمومی شهروندان برشمرد و در این باره اظهار داشت: تاریکی شبانه بخشی از جاده اصلی شهر باغستان خطرات و ناامنی این جاده را تشدید نموده بود و همچنین در ملاقات‌های مردمی یکی از مطالبات بود که با پی گیری های انجام شده در آینده‌ای نزدیک شاهد روشنایی این جاده خواهیم بود تا شهروندان و رانندگان محترمی که از این مسیر شبانه تردد می‌کنند دچار مشکل نشوند.

وی در ادامه به برخی از پی گیرهای مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: از زمان پذیرش مسئولیت دغدغه اصلی ما فرا رسیدن سال نو و منابع تأمین حقوق، عیدی و پاداش پرسنل زحمت کش شهرداری بوده است که برای این کار پرونده‌های راکد برخی مراکز که شهرداری از آنها طلب داشت را پیگیری نموده و در برخی به نتایج خوبی دست پیدا کرده ایم که امیدواریم با وصول این مطالبات در کنار تأمین حقوق کارکنان بخشی از مطالبات پیمانکاران و بودجه سال را نیز تأمین کنیم.

شمسایی تعیین تکلیف سرانه‌های شهرک صنعتی گلگون را نیز یکی دیگر از موارد عنوان کرد و ادامه داد: طی رایزنی‌هایی که با مدیران شهرک صنعتی گلگون انجام شد مقرر گردیده که اسناد مراکزی از جمله آتش نشانی، مسجد، مراکز فرهنگی و مذهبی و مراکز اداری جهت تعیین تکلیف شدن به نام شهرداری انتقال یابد تا مدیریت شهری با برنامه ریزی در این موارد تصمیم گیری نماید.

سرپرست شهرداری باغستان پیگیری جهت نگهداری پل‌های مکانیزه شهر باغستان را نیز بخش دیگری از موضوعات برشمرد و گفت: قرارداد نگهداری پل‌های مکانیزه سر مهدیه، بلوار رسول اکرم و سر خیابان ولیعصر به اتمام رسیده بود و با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر گردید که نگهداری این سه پل مکانیزه سطح شهر نیز تداوم داشته باشد.

وی به برخی از پروژه‌های در حال اجرا و دستور کار نیز پرداخت و گفت: خوشبختانه عملیات اجرای ساختمان شورای اسلامی شهر آغاز شده و اسکلت این پروژه در حال انجام و تلاش می‌کنیم قبل سال کار خشکه چینی دیوارهای این پروژه انجام شود و همچنین ساختمان اداری آرامستان نصیرآباد با در نظر گرفتن محلی برای اقامه نماز میت و سالنی برای صاحبان عزا در حال اتمام است و به زودی افتتاح می‌شود.

شمسایی احداث خانه تفکر را نیز از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: طرح احداث خانه تفکر یکی از نیازهای شهر بوده و از آنجایی که نماینده محترم مجلس نیز پیگیر اجرایی شدن این طرح هستند تلاش می‌کنیم با همکاری امور کتابخانه این پروژه نیز کلنگ زنی شود.

سرپرست شهرداری باغستان یاد آور شد: شهرداری زمینی برای احداث مرکز بهداشت سلامت در شهر نصیر آباد در نظر گرفته و با همکاری شبکه بهداشت و درمان این طرح نیز به زودی اجرایی خواهد شد.

وی به اولویت پروژه‌های سال آینده نیز اشاره کرد و افزود: بودجه سال آینده با برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته اولویت اتمام پروژه‌های نیمه تمام به خصوص در حوزه عمران می‌باشد.
وی قطع شدن ارزش افزوده شهرداری باغستان را یکی از مباحثی برشمرد که مدیریت مالی شهرداری باغستان را با مشکل روبرو نموده و در این باره گفت: متأسفانه طی ماه‌های گذشته واریز ارزش افزوده برای شهرداری باغستان قطع شده و همین موضوع چالش‌هایی را در حوزه مالی به دنبال داشته و امیدواریم با پی گیرهای نماینده محترم مجلس، فرمانداری و اعضای محترم شورای اسلامی این رویه تداوم یابد تا بتوانیم خدمات ارزنده ای را برای شهروندان شهر باغستان ارائه دهیم.

شمسایی در پایان از همکاری تمامی اعضای محترم شورای اسلامی که در حوزه مدیریت شهری هماهنگ هستند قدردانی نمود و از شهروندان خوب و نجیب شهر باغستان درخواست نمود جهت پیشبرد اهداف شهرداری مشارکت فعال داشته باشند.