صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت
صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت
تهران- مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت خبر داد.

به گزارش شهریاریها ، در خصوص وضعیت آب و هوایی در استان تهران اظهار داشت: طبق گزارش سازمان هواشناسی استان تهران آسمان پایتخت برای امروز پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه قسمتی ابری و برای بعد از ظهر نیز نیمه ابری گاهی با وزش باد شدید و در اواخر وقت در ارتفاعات احتمال رگبار پراکنده وجود دارد و بیشینه دما ۲۹ درجه و کمینه ۱۸ درجه سانتی گراد خواهد بود.

یزدی مهر با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید که از عصر امروز آغاز می‌شود، افزود: در این باره هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای روز جمعه ۲۶ فروردین ماه صادر شده و وزش باد شدید تا خیلی شدید رگبار و رعد و برق و کاهش محسوس دما در مناطق مستعد بارش تگرگ در نیمه جنوبی طوفان گردوخاک مورد انتظار است و بر همین اساس بیشینه دما ۲۶ و کمینه ۱۶ درجه سانتی گراد خواهد بود.

وی در خصوص شکستن درختان فرسوده، سقوط اجسام، کاهش موقت میدان دید و کیفیت هوا و احتمال آسیب به سازه‌های موقت خطر و برخورد صاعقه هشدار داد.

مدیر کل مدیریت بحران استاندار تهران با اشاره به وقوع گرد و غبار طی روزهای گذشته در پایتخت گفت: این مورد از هفته قبل پیش بینی و جلسه کمیته اضطرار تشکیل و اطلاع رسانی‌ها لازم انجام شد.