شهروندان غرب استان تهران سنگ تمام گذاشتند
شهروندان غرب استان تهران سنگ تمام گذاشتند

شهریاریها : از ساعات اولیه صبح شهروندان شهرستانهای غرب استان تهران با حضور در معابر شهر خود، با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف، خود را برای راهپیمایی آماده کردند و هم اکنون خیابانهای مملو از جمعیت است.  از ساعات اولیه صبح امروز مردم همیشه در صحنه شهرستانهای شهریار، قدس، ملارد، رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر […]

13911122123803184_PhotoLشهریاریها : از ساعات اولیه صبح شهروندان شهرستانهای غرب استان تهران با حضور در معابر شهر خود، با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف، خود را برای راهپیمایی آماده کردند و هم اکنون خیابانهای مملو از جمعیت است.

 از ساعات اولیه صبح امروز مردم همیشه در صحنه شهرستانهای شهریار، قدس، ملارد، رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر به همراه خانواده خود، پیر و جوان، زن و مرد، بچه و بزرگ، همه برای دفاع از آرمانهای امام(ره) و شهدا و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در خیابانها حضور پیدا کردند.

شهروندان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین مختلف اعم از مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، جانم فدای رهبر و … شعارهای مختلفی را سر دادند و سران استکبار جهانی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

همچنین شهروندان شهرستانهای غرب استان تهران در میان شعارهای خود اعلام کردند که تا پای جان از ولی فقیه تبعیت و از آرمانهای جمهوری اسلامی ایران پاسداری خواهند کرد.

حضور مسئولان اعم از فرمانداران و ائمه جمعه و دیگر مدیران نیز در راهپیمایی چشمگیر بود.

ورزشکاران، هنرمندان، دانشجویان، اصناف، خانواده شهدا و جانبازان با حضور و حمل پلاکارد در میان شهروندان با دستهای مشت کرده ندای الله اکبر سر دادند.

در سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، خیابانانهای شهرستانهای غرب استان تهران بار دیگر شاهد حماسه ای باشکوه و حضوری بی نظیر است که هم اکنون نیز این حضور ادامه دارد.

مسئولان شهرستانهای غرب استان تهران در سخنرانی خود تمامی مردم و مسئولان را به وحدت و همدلی دعوت کردند و خواهان حفظ آرامش کشور شدند.

امروز مردم غرب استان تهران هم نوا با دیگر هم وطنان خود در سراسر استانها و شهرستانهای کشور به ندای رهبری لبیک گفتند و اعلام کردند که تا پای جان، پایبند این نظام هستند.

ملت همیشه در صحنه ایران امروز بار دیگر با حضور حماسی خود در خیابانها دشمن و استکبار جهانی را نا امید و توطئه های آنان را خنثی کردند.