شاهمیری: قضاوتهایم در ازمیر رضایت بخش بود
شاهمیری: قضاوتهایم در ازمیر رضایت بخش بود

گروه ورزش شهریاریها :محمد شاهمیری داوری فدراسیون جهانی والیبال به عنوان نماینده کشورمان در این دوره از رقابتهای والیبال قهرمانی جوانان حضور دارد. به گزارش شهریاریها، شاهمیری که براساس قرعه کشی اولیه این رقابتها، قضاوت بازیهای گروه های D,C را در شهر ازمیر برعهده داشت قرار بود در مرحله یک هشتم نهایی به کار قضاوت […]

396924_33گروه ورزش شهریاریها :محمد شاهمیری داوری فدراسیون جهانی والیبال به عنوان نماینده کشورمان در این دوره از رقابتهای والیبال قهرمانی جوانان حضور دارد.

به گزارش شهریاریها، شاهمیری که براساس قرعه کشی اولیه این رقابتها، قضاوت بازیهای گروه های D,C را در شهر ازمیر برعهده داشت قرار بود در مرحله یک هشتم نهایی به کار قضاوت خود در آنکارا ادامه دهد که با صعود تیم ملی کشورمان به این مرحله از رقابتها در ازمیر ماندنی شد.
وی در گفتگو با خبرنگار اعزامی فدراسیون اظهار داشت: همینطور که میدانید تیم های حاضر در ازمیر جزو مدعیان این دوره از مسابقات بودند و بازی های سطح بالایی میان آنها انجام شد.
وی تصریح کرد: من بازی تیم های صربستان- آمریکا، برزیل- ایتالیا، ونزولا- ایتالیا، صربستان- ایتالیا،روسیه ونزولا را در دور مقدماتی قضاوت کردم. در تمامی این بازی ها از سوی کمیته داوران حاضر در این رقابتها امتیاز بالای ٩۵ را گرفتم.
داور فدراسیون جهانی والیبال افزود: در مجموع تا به امروز عملکرد بسیار خوبی داشتم و کمیته کنترل نمرات خوبی را به من اختصاص داده است.