سردار اصلانی: راهپیمایی روز قدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد
سردار اصلانی: راهپیمایی روز قدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد

شهریاریها : فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت و ضبط کرد. به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر اصلانی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور حماسی و دشمن شکن مردم انقلابی […]

aslani-2شهریاریها : فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت و ضبط کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر اصلانی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور حماسی و دشمن شکن مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت و ضبط کرد.

وی افزود: راهپیمایی‌های مختلفی طی چند دهه گذشته در کشور برگزار شده که هریک در مقاطع و شرائط خود بسیاری از توطئه‌ها و نقشه را خنثی کرده و روند معادلات سیاسی را به نفع نظام اسلامی تغییر داده است.

این مسئول ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین طی دو هفته گذشته مورد شدیدترین حملات از زمین، هوا و دریا قرار گرفتند و صدها نفر در جنایت کم‌نظیر اسراییل به شهادت رسیدند اما ذره ای از ایستادگی و مقاومت خود دست نکشیدند.

اصلانی اضافه کرد:‌ امروز قلب هر انسان آزاده و عدالت طلبی در فلسطین و در خانه زنان و کودکان غزه می تپد، خانه هایی که در افطار و سحر با بمباران موشک های شیمیایی اسراییل ویران شده و تعداد زیادی زن و کودک به شهادت می رسند و باید از سران اسراییلی پرسید که اگر جنگ، جنگ قدرت است کودکان و زنان چه نقشی در این معیار بی رحمانه دارند که  هر روزه باید شاهد به شهادت رسیدن این قشر بی دفاع بود.

این مسئول عنوان کرد: پخش تصاویر جنایات اسراییل در غزه نه تنها صدای اعتراض ملت های مسلمان را بلند کرده بلکه خیابان های شهرهای اروپایی و آمریکایی نیز به صحنه نارضایتی مردم از جنایات رژیم اشغالگر قدس بدل شده است.

وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی با راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس نشان دادند که هیچگاه مردم فلسطین را تنها نگذاشته و تا نابودی رژیم صهیونیستی از هیچ تلاش و مبارزه ای کوتاه نخواهند آمد.

این مسئول گفت: امروز حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین یک تکلیف و وظیفه بر دوش همه ملت ها و دولت های اسلامی است و مردم ایران که همواره در دفاع از فلسطین پیشگام بودند، این بار نیز تا محو کامل اسراییل به مبارزه ادامه خواهند داد.

وی متذکر شد: از مجامع بین المللی نظیر سازمان ملل متحد و سران برخی کشورهای اسلامی انتظار می رود که با دیدن خروش مردم آزادی خواه جهان از خواب غفلت بیدار شده و برای نجات مردم فلسطین از ابزارهای مختلف استفاده کنند.