رقابت های انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری معلولین یادواره مرحوم عسگری در شهریار
رقابت های انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری معلولین یادواره مرحوم عسگری در شهریار

شهریاریها :روز گذشته رقابت های انتخابی تیم ملی پارالمپیک برای اعزام به رقابت های جهانی ایتالیا برگزار و نماینده ایران برای اعزام به این مسابقات مشخص شد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولین؛در این مسابقات بهترین دوچرخه سواران جانباز و معلول ایران در ماده […]

IMG_8766شهریاریها :روز گذشته رقابت های انتخابی تیم ملی پارالمپیک برای اعزام به رقابت های جهانی ایتالیا برگزار و نماینده ایران برای اعزام به این مسابقات مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولین؛در این مسابقات بهترین دوچرخه سواران جانباز و معلول ایران در ماده تایم تریل انفرادی ۴ کیلومتر با هم به رقابت پرداختند و در پایان بهمن گلبارنژاد با کسب بهترین رکورد موفق شد به مقام اول دست یابد و به عنوان نماینده ایران برای رقابت های جهانی ایتالیا معرفی شود.

تیم ملی ایران از رقابت های پاراآسیایی اینچئون در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب حد نصاب لازم ورودی بازی های پارالمپیک یا همان MQS شد و لازم است برای تثبیت این حد نصاب و در نهایت کسب سهمیه پارالمپیک در آخرین رویدادی که بدین منظور پیش بینی شده، یعنی همان مسابقات جهانی ایتالیا، حضور یابد.

به همین منظور رقابت های انتخابی، با نام یادواره مرحوم دکتر محمد عسگری، رئیس پیشین انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین برگزار و نفرات به ترتیب رکوردهای کسب شده به شرح زیر معرفی شدند:

نفر اول  بهمن گلبارنژاد   فارس

نفر دوم  محمد ابراهیم پور   فارس

نفر سوم   علیرضا قاسمی    تهران

نفر چهارم  علی رضایی   مازندران

نفر پنجم   محسن میرزایی   کرمان

نفر ششم   حمید فرزاد پور    لرستان

 

مسابقات جهانی دوچرخه سواری ایتالیا اواخر اسفند ماه سال جاری برگزار می شود و بهمن گلبارنژاد به عنوان نماینده کشورمان در آن حضور خواهد یافت.