رئیس آموزش و پرورش شهریار تأکید کرد رفع مشکلات و کمبودها در مدارس شهریار
رئیس آموزش و پرورش شهریار تأکید کرد رفع مشکلات و کمبودها در مدارس شهریار

شهریاریها : علی بانپرور ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از مدارس شهریار اظهار داشت: شهرستان شهریار با داشتن جمعیت 123 هزار دانش‌آموز مستلزم توجه بیش از پیش مسئولان در وزارت آموزش و پرورش است. وی ادامه داد: استعدادهای دانش‌آموزان این شهرستان نباید نادیده گرفته شود بلکه باید با […]

13910611000041_PhotoAشهریاریها : علی بانپرور ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از مدارس شهریار اظهار داشت: شهرستان شهریار با داشتن جمعیت 123 هزار دانش‌آموز مستلزم توجه بیش از پیش مسئولان در وزارت آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: استعدادهای دانش‌آموزان این شهرستان نباید نادیده گرفته شود بلکه باید با ارائه امکانات بیشتر در مسیر رشد و تعالی دانش‌آموزان شهریار گام برداشت.

این مسئول با بیان این که پرورش استعدادهای این قشر از جامعه می‌تواند در آینده سبب رشد و توسعه کشور شود افزود: هنگامی که پتانسیل‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف مورد سنجش قرار گیرد می‌توانیم در همان مسیر به آنان خدمت رسانی کرده  و با ارائه امکانات خلاقیت‌ها و استعدادهای آنان را پرورش داده و در آینده از این پتانسیل‌ها در مسیر رشد و توسعه کشور استفاده نماییم.

 ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین دانش‌آموزان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در بخش دیگری از سخنان خود بر ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: بسیاری از استعدادهای دانش‌آموزان با انجام تحقیقات بروز پیدا می‌کند لذا باید زمینه‌ای را در مدارس ایجاد کنیم تا خلاقیت‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف ظهور پیدا کند.

بانپرور افزود: ایجاد اتاق آزمایشگاه در مدارس و پیش رفتن به سمت آموزش‌های عملی به جا تئوری نیز یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌تواند در یادگیری بهتر دورس به دانش‌آموزان کمک کند.

در ادامه این بازدید معاون آموزش و متوسطه وزارت آموزش و پرورش نیز طی سخنانی بر ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین دانش‌آموزان تأکید کرد.

ابراهیم سحرخیز ادامه داد: شهرستان شهریار با داشتن 123 هزار دانش‌آموز می‌تواند الگوی خوبی برای مدیران در جهت‌های مختلف آموزشی و پرورشی محسوب شود.

در این بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از 15 مدرسه شهرستان شهریار بازدید به کرد و از نزدیک با مشکلات و خواسته‌های مدیران آشنا شد.