دیدار دکتر چاوشی با خانواده شهید محمد آژند در شهریار دیدار کرد
دیدار دکتر چاوشی با خانواده شهید محمد آژند در شهریار دیدار کرد

شهریاریها : دکتر چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با خانواده شهید مدافع حرم محمد آژند در کهنز شهریار دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبر گزاری برنا در تهران؛ دکتر چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران به همراه دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار، صارمی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار، گرجی بخشدار مرکزی […]

۱۲۱۳شهریاریها : دکتر چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با خانواده شهید مدافع حرم محمد آژند در کهنز شهریار دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران؛ دکتر چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران به همراه دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار، صارمی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار، گرجی بخشدار مرکزی شهریار، کردی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان شهریار و جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهید محمد آژند با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد.

بنا به این گزارش در این دیدار دکتر چاوشی ضمن آرزوی صبر و  اجر برای خانواده این شهید بزرگوار، پایداری و مقاومت خانواده های معظم شهدا را در طول تاریخ انقلاب اسلامی سبب بقا و تداوم این نظام مقدس دانست و اظهار امیدواری کرد تا به حرمت خون جوانان عزیزمان بتوانیم به اهداف و آرمان های والای انقلاب  و اسلام دست یابیم.