دکتر حق وردی : قطعی برق در شهریار، قدس و ملارد کلافی سر در گم شده است
دکتر حق وردی : قطعی برق در شهریار، قدس و ملارد کلافی سر در گم شده است
نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعی مکرر برق در این منطقه به کلافی سر در گم برای مردم تبدیل شده که از مسئولان استانی و کشوری پیگیری می شود.

به گزارش شهریاریها ،حسین حق وردی در حاشیه برگزاری ملاقات مردمی که در مسجد جامع شاهد شهر برگزار شده بود در جمع خبرنگاران با انتقاد از قطعی برق در شهریار، قدس و ملارد اظهار داشت: قطعی مکرر برق در این منطقه به کلافی سر در گم برای مردم تبدیل شده و پیگیری‌های مجدانه در خصوص قطعی آب و برق در این مناطق صورت گرفته و توجیه این است که مصرف برق در این مناطق زیاد است و دستگاه به صورت خودکار برق را قطع می‌کند.

حق ور دی افزود: یک سوال اینجا پیش می‌آید که چرا مصرف بالا و قطعی آب فقط باید در حوزه غرب استان تهران باشد آیا مسئولان اداره برق و شرکت توزیع برق جسارت می‌کنند برق یک منطقه تهران را قطع کنند.

وی گفت: قطعی برق به وسایل برقی مردم خسارت وارد می‌کند چه کسی باید پاسخگوی این هزینه باشد وزیر محترم نیرو مسؤلین توزیع برق باید جوابگو این خسارات باشند آیا این قطعی برق همیشه باید بر روی دوش مردم مستضعفی که در غرب استان تهران زندگی می‌کنند باشد.

حق وردی اظهار داشت: چرا همه مشکلات باید گردن ما باشد و استفاده از آن در یک جای دیگر صورت گیرد و چرا یک خیابان که در حوزه بنده است همیشه دچار قطعی برق است اما خیابان مجاور که در حوزه تهران است هیچ موقع قطعی برق ندارند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: در این مناطق هنگامی که برق قطع می‌شود آب نیز قطع است و مشکلات مردم دوچندان می‌شود لطفاً مسائل ما را با قطعی آب و برق امنیتی نکنید چگونه من جوابگوی مردم باشم خواهش می‌کنم این مسئله را جدی بگیرید و درصدد رفع آن باشید قطعاً من از ابزارهای نظارتی که در اختیار نماینده مجلس است برای رسیدگی به این موضوع استفاده خواهم کرد.