ده ماه حبس و پلمب واحد به مدت چهار ماه برای متصدی یک واحد عرضه در شهریار
ده ماه حبس و پلمب واحد به مدت چهار ماه برای متصدی یک واحد عرضه در شهریار
شهریاریها - متصدی یک واحد عرضه در شهرستان شهریار به دلیل عرضه فرآورده های خام دامی فاقد هویت به ده ماه حبس و پلمب مغازه با نصب بنر به مدت چهار ماه محکوم شد.

به گزارش شهریاریها ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شهریار(دکتر تاویلی) در این خصوص گفت : طی بازرسیهای بعمل آمده از یک واحد عرضه واقع در شهرستان شهریار(شهر باغستان)مشاهده شد: متصدی واحد اقدام به نگهداری و عرضه فرآروده های خام دامی فاقد هویت و غیر مجاز از قبیل: کله و پاچه گوسفندی، گوشت گوسفند و… و انجماد آنها نموده است که با توجه به شرایط کاملا نامناسب و غیر بهداشتی فرآورده ها، نسبت به معدوم سازی اقدام شد و متصدی واحد نیز به دلیل تخلفات مذکور و همچنین کشتار غیر مجاز به مرجع محترم قضایی معرفی شد.

دکتر تاویلی در ادامه افزود: پس از رسیدگی به تخلفات متصدی واحد با توجه به تخلفات مرتکب شده ، نامبرده به ده ماه حبس، چهار ماه پلمب مغازه و نصب بنر در انظار عمومی محکوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شهریار در پایان گفت : بهداشت عمومی و امنیت غذایی هموطنان خط قرمز مجموعه دامپزشکی کشور محسوب می شود و در صورت بروز هرگونه تخلف که تهدیدی علیه بهداشت عمومی می باشد دامپزشکی نسبت به برخورد جدی با متخلفین اقدام خواهد نمود.