دستگیری سارق محتویات خودرو با ۳۰ فقره سرقت در شهریار
دستگیری سارق محتویات خودرو با ۳۰ فقره سرقت در شهریار

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، منصور خدادادی از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۳۰ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار خبر داد. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده از کلانتری ۱۸ باغستان مبنی بر دستگیری سارق سابقه‌دار حرفه‌ای قطعات و لوازم […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، منصور خدادادی از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۳۰ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده از کلانتری ۱۸ باغستان مبنی بر دستگیری سارق سابقه‌دار حرفه‌ای قطعات و لوازم خودرو، با ۱۵ فقره سابقه کیفری بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در ابتدا منکر بزه انتسابی خود بود اما در مواجهه با مالباختگان و ارائه دلایل و مدارک لب به اعتراف گشوده و به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان رعایت نکردن نکات ایمنی را مهم‌ترین عامل سوءاستفاده سارقان عنوان و متذکر شد: در صورت مشاهده افراد مشکوک سریع با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.