درخشش ورزشکار شهریاری در مسابقات آسیا
درخشش ورزشکار شهریاری در مسابقات آسیا

گروه ورزش شهریاریها: رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار از کسب مدال برنز مسابقات آسیایی پرورش اندام توسط ورزشکار شهریاری خبر داد.  احمد عبدالوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضرورزشکاران توانمندی در رشته پرورش اندام در شهرستان شهریار مشغول به فعالیت هستند. وی با اشاره به حضور ورزشکار شهریاری در مسابقات […]

abdolvandگروه ورزش شهریاریها: رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار از کسب مدال برنز مسابقات آسیایی پرورش اندام توسط ورزشکار شهریاری خبر داد.

 احمد عبدالوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضرورزشکاران توانمندی در رشته پرورش اندام در شهرستان شهریار مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به حضور ورزشکار شهریاری در مسابقات پرورش اندام آسیایی افزود: در این دور از مسابقات که در آلماتی قزاقستان برگزار شد، فرامرز عزیزی ورزشکار شهریاری توانست مدال برنز مسابقات را در وزن 65 کیلوگرم از آن خود کند.

این مسئول عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان شهریار به منظور افزایش حضور ورزشکاران این شهرستان در مسابقات بین المللی و ملی، از آنها حمایت خواهد کرد.

برگزاری مسابقات آزاد تکواندو در شهریار از فردا

عبدالوند در ادامه اعلام کرد: طبق برنامه ریزی قرار است که یک دوره مسابقات آزاد تکواندو در دو رده سنی خردسالان پسر، روز سه شنبه 21 خرداد ماه در سالن ورزشی شورای اسلامی شهرستان شهریار برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار گفت: براساس اعلام کمیته داوران هیئت تکواندو استان تهران، در این دوره از مسابقات رحیم صفایی، محمد محلوجی، سید رضا کسائیان، محمد مقدم، علی کریمی، محمد حسن حیدری، محمد رضا مهدیخانی، ایرج حسینی، مهرداد رامتین، محمد مهدی جلوه، امیر موسایی زاده، رسول نظری، سید محمد سید مومنی، صادق ابراهیم نژاد، ساسان سیفی، حسین منتظری، علی کاظمی، حمید رضا شیرازی، جعفر ولی پور و بابک عابدینی به عنوان داور حضور دارند.

وی اضافه کرد: دراین دوره از رقابتها هوگوپوشان خردسال و نونهال در دو رده کمربند (سبز – آبی ) و (قرمز – مشکی ) بر روی سه شیاب چانگ برای ایستادن با یکدیگر به رقابت می پردازند.