دانش آموزان شهرستان شهریار زیر ذره بین پایش بهداشت و سلامت
دانش آموزان شهرستان شهریار زیر ذره بین پایش بهداشت و سلامت

علی ذبیحی رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان شهریار با اشاره به نقش سازنده طرح پایگاه سلامت در پایش سلامت جمعیت دانش آموزی این منطقه اظهار داشت: پیرو این طرح، سلامت جسمی و فیزیکی دانش آموزان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد ودر حوزه پیشگیری گام مثبت و سازنده ای محسوب می شود. وی افزود:جلسات […]

IMG10422567

علی ذبیحی رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان شهریار با اشاره به نقش سازنده طرح پایگاه سلامت در پایش سلامت جمعیت دانش آموزی این منطقه اظهار داشت: پیرو این طرح، سلامت جسمی و فیزیکی دانش آموزان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد ودر حوزه پیشگیری گام مثبت و سازنده ای محسوب می شود.

وی افزود:جلسات آموزشی با اولیاء دانش آموزان بصورت متمرکز اجرایی می شود تا با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی،علاوه بر بهره گیری از نیازها و الزامات تکنولوژی و فناوری روز،آسیب های این بخش به حداقل ممکن کاهش یابد.

رئیس آموزش وپرورش شهریار عنوان کرد: توسعه فرهنگی، پرورشی،تربیتی و ورزشی از دیگر اولویت هایی است که با جدیت پیگیری و عملیاتی می شود و اقدامات متعددی در این راستا اجرایی شده است که ارتقاء زیر ساخت ها و امکانات ورزشی در قالب آموزش شنا،تجهیز اماکن ورزشی همچون مرمت و بازسازی پایگاه های ورزشی خانه کشتی،رزمی،تنیس و شطرنج از نمونه های آن به شمار می رود.

وی گفت:با توجه به پراکندگی سالن های ورزشی دانش آموزی در سطح شهرستان شهریار کاتالوگ هایی تنظیم و طراحی شده که با انتـشار و توزیع آن در بین محصلان وبا توجه به استعدادها و علاقـه دانش آموزان و موقـعیت جغرافیایی و مساحت محل سکونت با اماکن ورزشی پیش بینی و احداث شده،فـعالیت های ورزشی دانش آموزان پیگیری و ساماندهی می شود.

ذبیحی عنوان کرد:در حوزه های هنری و فرهنگی نیز فعالیت های اینچنینی در قالب گروه های تئاتر،نمایشنامه نویسی و…در سالن شهید کافی،کلاس ها و سالن اجتماعات مدارس در گروه های دانش آموزی اجرایی می شود.

رئیس آموزش وپرورش شهریار یادآور شد: در عرصه فعالیت های قرآنی و توسعه فرهنگ قرآنی با رشد و موفقیت چشمگیری مواجه بودیم که رشد ۴۰۰ درصدی در کسب رتبه های استانی و کشوری و حفظ و قرائت قرآن کریم موید این پیشرفت و توفیق حائز اهمیت است و به فضل الهی پیرو تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده روند موفقیت ها در آینده نیز استمرار خواهد یافت.