حق‌وردی: بیمارستان ملارد نیازمند ۳۰ درصد تجهیزات است
حق‌وردی: بیمارستان ملارد نیازمند ۳۰ درصد تجهیزات است
نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان ملارد نیازمند ۳۰ درصد تجهیزات است که مسوولین باید باور کنند که این شهرستان ۴۰۰ هزارنفری یک تخت بیمارستانی ندارد.

به گزارش شهریاریها ،حسین حق‌وردی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید امروز از بیمارستان ملارد، به خبرنگار فارس تهران اظهار کرد: شهرستان ملارد با ۴۰۰ هزار جمعیت، یک تخت بیمارستانی ندارد و در سطح کشور این موضوع بی‌سابقه است و این مسئله در جلسه‌ مجمع نمایندگان استان با ریاست جمهوری نیز مطرح شد.

وی گفت: حال که این بیمارستان ساخته شده نیازمند معطل ۳۰ درصد تجهیزات است که هیئت امنا ارزی باید اختصاص دهد و به اطلاع وزیر و رییس جمهور نیز رسیده است و مسوولین باید باور کنند که ملارد یک تخت بیمارستانی ندارد.

نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد افزود: این وعده داده شده بود که اگر دانشگاه علوم پزشکی اول مهر این بیمارستان را جهت تجهیز تحویل بگیرد، با مجهز شدن آن افتتاح شده و در خدمت مردم خواهد بود اما پس از گذشت ۴۰ روز هنوز مجهز نشده است و نمیتوان مشخص کرد که چه زمانی آماده ارایه خدمات است.

حق وردی تصریح کرد: نگرانی عمده ما مظلومیت شهرستان ملارد و نیازهای بالای منطقه بوده که لازم است مسوولین عنایت ویژه‌ای داشته تا این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.