حضور خدام حرم رضوی در آسایشگاه سالمندان شهرستان شهریار
حضور خدام حرم رضوی در آسایشگاه سالمندان شهرستان شهریار
شهرستان شهریار- همزمان با ایام سوگواری ماه صفر و به مناسبت هفته گرامیداشت مقام و منزلت سالمندان، با ورود پرچم و خادمان حرم رضوی به خانه سالمندان شهریار، این فضا عطرآگین شد.

به گزارش شهریاریها ،داود فهیم راد رئیس بهزیستی شهریار روز یکشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: حضور خدام به همراه پرچم متبرک حرم مطهر رضوی به مرکز نگهداری وتوانبخشی سالمندان مفاخر و طراوت شهریار به مناسبت هفته گرامیداشت سالمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

وی افزود: مادران و پدران سالخورده، همیشه چشم انتظار محبت و توجه نسل جوان و به ویژه فرزندان و نوه هایشان هستند.

فهیم راد گفت: پدران و مادران اگر نامهربانی و ناملایمات را از عزیزترین افراد زندگی شان هم دیده باشند، باز هم نگاه هایشان به پنجره آسایشگاه یا خلوت تنهایی شان برای دیدار با آنان دوخته شده است و همچنانکه که می دانیم این مادران و پدران همان کسانی بوده اند که روزگاری برای بهبود زندگی و شادی خانواده شان از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

به گزارش ایرنا، چند تن از خادمان رضوی با اهدای شاخه های گل به مادران و پدران سالمند اهدا کردند و باران اشک بر چین و شکن صورت این سالمندان جاری و با نوای یکی از خادمان مداح ذکر «جانم رضا(ع)» در فضای خانه سالمندان طنین انداز شد.