حضور بانوان اسکیت‌باز ایران در ترکیب تیم ملی امارات منتفی شد
حضور بانوان اسکیت‌باز ایران در ترکیب تیم ملی امارات منتفی شد

گروه ورزش شهریاریها :روز گذشته فدراسیون اسکیت خبری مبنی بر موافقت با حضور 5 بانوی ورزشکار به عنوان بازیکن کمکی در تیم امارات برای شرکت در مسابقات جهانی رول‌بال را روی خروجی قرار داده بود که انتقاد رسانه ها را در پی داشت. فریبا محمدیان، سرپرست فدراسیون اسکیت امروز در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد فدراسیون قصد ندارد […]

img20092گروه ورزش شهریاریها :روز گذشته فدراسیون اسکیت خبری مبنی بر موافقت با حضور 5 بانوی ورزشکار به عنوان بازیکن کمکی در تیم امارات برای شرکت در مسابقات جهانی رول‌بال را روی خروجی قرار داده بود که انتقاد رسانه ها را در پی داشت.

فریبا محمدیان، سرپرست فدراسیون اسکیت امروز در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد فدراسیون قصد ندارد ورزشکاران را به این رقابت‌ها اعزام کند.

وی در این باره به فارس گفت: با توجه به اینکه فعالیت‌های رول‌بال ایران به مسئولان آسیایی گزارش می‌شود، ما اعلام کردیم مردان ایرانی احتمال کسب جایگاه را در این مسابقات دارند، اما در بخش بانوان تیم کاملی نداریم و نمی‌توانیم آنها را اعزام کنیم.

محمدیان ادامه داد: بدون اینکه ما درخواست بدهیم، با توجه به حضور یک ایرانی در نایب‌رئیسی کنفدراسیون اسکیت آسیا، دعوت‌نامه‌ای به ایران ارسال شد تا امارات از ورزشکاران ایرانی در این مسابقات بهره ببرد. ما از آنها تشکر کردیم و گفتیم اجازه دهند تا تیم را در یک بازه زمانی تکمیل کرده و آنها را با نام ایران در مسابقات شرکت دهیم. بنابراین ما هیچ تیمی را در بخش بانوان اعزام نخواهیم کرد.