حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در شهرستان اسلامشهر
حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در شهرستان اسلامشهر
اسلامشهر- رئیس فدراسیون جودو با حضور در شهرستان اسلامشهر و در دیدار با پیام نظر رییس اداره ورزش و جوانان در خصوص توسعه فعالیت‌های جودو در این منطقه مستعد و برخوردار، بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش شهریاریها ، در این نشست صمیمی که با حضور مصطفی کریمی مدیر تیم‌های ملی جودو و محمد بلوطی رئیس هیات جودوی استان تهران و سایر قهرمانان، ورزشکاران و مربیان این رشته ورزشی برگزار شد، ابتدا بلشلی رییس هیات جودو اسلامشهر گزارشی از وضعیت این رشته در سال های گذشته ارائه کرد.

سپس میراسماعیلی ضمن تشکر از حمایت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر اعلام کرد که با توجه به سوابق خوبی که مسئولان اداره ورزش درگذشته داشته‌اند، امید داریم تا شاهد افتخارات خوبی برای جودوی اسلامشهر باشیم.

رییس فدراسیون جودو از همراهی و همدلی خوب جامعه ورزش اسلامشهر تقدیر کرد و این نشست را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد، در آینده اتفاقات خوبی برای جودو اسلامشهر رقم بخورد و با توجه به افزایش عضویت در این رشته از 60 هزار نفر به 92 هزار نفر بنا شد تا اسلامشهر و ورزشکاران این شهرستان هم سهم بسزایی در افزایش سرانه این رشته ورزشی در کشور داشته باشند.

در ادامه این نشست پیام نظر با توجه به وضعیت هیات‌ها و حمایت‌های لازم در محدودیت کرونا، مطالبی را در این خصوص ارائه کرد و از حضور و همراهی ریاست فدراسیون در شهرستان اسلامشهر قدردانی نمود.
در پایان اعضا و نفرات حاضر در این نشست به بحث و تبادل نظر در مورد توسعه فعالیت‌ها در مسابقات و کارگاه ها و کلاس های آموزشی حضور و مجازی پرداختند.