حسین گروسی :  بودجه وزارت ورزش بیش از 50 درصد افزایش یافته است
حسین گروسی :  بودجه وزارت ورزش بیش از 50 درصد افزایش یافته است

شهریاریها : عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بودجه وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت و درمان بیش از 50 درصد افزایش یافته است. حسین گروسی در همایش روسای هیات های ورزشی استان تهران و ادارات ورزش و جوانان حوزه و شهرستان افزود: بودجه اختصاص یافته به وزارت ورزش و جوانان با […]

garrossi[1]شهریاریها : عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بودجه وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت و درمان بیش از 50 درصد افزایش یافته است.
حسین گروسی در همایش روسای هیات های ورزشی استان تهران و ادارات ورزش و جوانان حوزه و شهرستان افزود: بودجه اختصاص یافته به وزارت ورزش و جوانان با این همه وسعت واقعا عدد ناچیزی است و بودجه وزارت ورزش از 400میلیارد تومان به 700 میلیارد تومان افزایش یافته،اما این بودجه همچنان جوابگوی ورزش کشور نیست.
نماینده شهریار، ملارد و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محدودیت اعتبارات وجود دارد و برای اینکه خدمتی به ورزش کشور داشته باشیم باید مشارکت بخش خصوصی و مردمی را در ورزش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه به ورزش را باید عوض کرد، افزود: اگر بتوانیم مجمع خیرین ورزش یار را ایجاد کنیم خدمتی بزرگ به ورزش کشور کرده ایم.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: پاداش یک سالن ورزشی در کشور ساختن کمتر از ساخت یک مدرسه یا مسجد نیست و باید خیرین کشور جذب ورزش شوند و در توسعه فضاهای ورزشی خدمتی به ورزش کشور کنند.