حب درویش : به فکر کسب رکورد جدید در جام جهانی فوتبال هستم
حب درویش : به فکر کسب رکورد جدید در جام جهانی فوتبال هستم

گروه ورزش شهریاریها :این مراسم با حضور دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، معاونان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. مهدی حب درویش، مسیر فدراسیون فوتبال تا وزارت ورزش و جوانان را با روپایی زدن طی کرد تا در محل این وزاتخانه با استقبال وزیر ورزش روبروشود. او همچنین، مسیرِ محوطه وزارت تا […]

img31902گروه ورزش شهریاریها :این مراسم با حضور دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، معاونان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

مهدی حب درویش، مسیر فدراسیون فوتبال تا وزارت ورزش و جوانان را با روپایی زدن طی کرد تا در محل این وزاتخانه با استقبال وزیر ورزش روبروشود. او همچنین، مسیرِ محوطه وزارت تا اتاق وزیر ورزش و جوانان را نیز با روپایی زدن طی کرد.

مهدی حب درویش در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از سال های دور فوتبال را در باشگاه های مختلف بازی می کردم ولی از سال 85 به صورت حرفه ای فعالیتم را در رشته روپایی آغاز کردم و در حال حاضر رئیس کمیته روپایی ایران هستم و یک تیم را که حرکات نمایشی با توپ را انجام می دهند اداره می کنم.

حب درویش با اشاره به این که در سال 2010 رکورد روپایی جهان را در گینس ثبت کردم عنوان کرد: در حال حاضر به فکر کسب رکوردهای دیگری هستم و به امید خدا در جام جهانی فوتبال یک رکورد جدید را ثبت می کنم.

لازم به ذکر است وزیر ورزش و جوانان با اهدا حلقه گل و لوح تقدیر از این ورزشکار قدردانی کرد.