ثبت نام 8000 معتکف در شهریار/ اعزام 33 مبلغ به مساجد در ایام اعتکاف
ثبت نام 8000 معتکف در شهریار/ اعزام 33 مبلغ به مساجد در ایام اعتکاف

شهریاریها : رئیس تبلیغات اسلامی شهریار از ثبت نام هشت هزار معتکف شهروند شهریاری برای شرکت در مرامس پر فیض اعتکاف خبر داد و گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و غنابخشی به این مراسم، 33 مبلغ به مساجد برگزار کننده مراسم اعتکاف در این شهرستان اعزام می شوند.  حجت الاسلام حسینعلی رضازاده در گفتگو […]

1098530_123شهریاریها : رئیس تبلیغات اسلامی شهریار از ثبت نام هشت هزار معتکف شهروند شهریاری برای شرکت در مرامس پر فیض اعتکاف خبر داد و گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و غنابخشی به این مراسم، 33 مبلغ به مساجد برگزار کننده مراسم اعتکاف در این شهرستان اعزام می شوند.

 حجت الاسلام حسینعلی رضازاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح کیفی و غنا بخشی به سنت حسنه اعتکاف، بالغ بر 33 مبلغ و مبلغه به مساجد برگزارکننده مراسم معنوی اعتکاف در سطح شهرستان اعزام می شوند.

این مسئول از ثبت نام هشت هزار نفری معتکفین شهریاری خبر داد و عنوان کرد: مراسم اعتکاف امسال در مرحله ثبت نام با استقبال بی نظیری روبرو بوده است به نحویکه بیش از هشت هزار نفر در این مزاسم ثبت نام کرده اند، به همین دلیل بیش از 40 مسجد در سطح شهرستان برگزاری مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده است.

وی به برنامه های محوری ویزه مراسم اعتکاف اشاره کرد و ادامه داد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی برای معتکفین، برگزاری حلقه های معرفت و اعزام مبلغ به منظور بیان احکام شرعی از جمله برنامه های پیش بینی شده اداره تبلیغات اسلامی شهریار برای معتکفین در ایام البیض امسال است.