تیم والیبال شهرداری شهریار به لیگ کشوری سری آ صعود کرد
تیم والیبال شهرداری شهریار به لیگ کشوری سری آ صعود کرد
شهریاریها - سرمربی تیم والیبال شهرداری شهریار گفت: تیم والیبال شهرداری شهریار با کسب امتیاز در برابر تیم تخت جمشید فارس، حضور خود را در لیگ کشوری در گروه یک سری آ ثبت کرد.

به گزارش شهریاریها ، طاهرنفریه سرمربی تیم والیبال شهرداری شهریار و‌عضوهیئت والیبال شهرستان شهریار با اعلام این خبر گفت: تیم والیبال شهرداری شهریار با صعود به مرحله کشوری یک پله با سوپر لیگ فاصله دارد که امید است با حمایت مدیران شهری، بتوان گام های بلندی در جهت کسب موفقیت بیشتر در این رشته ورزشی پرطرفدار برداشته شود.

وی با اشاره به سابقه وجایگاه رشته والیبال و پتانسیل شهریار در توسعه وکسب موفقیت در این رشته ورزشی گفت:والیبال در شهریار علاقمندان بسیاری در رده های مختلف سنی دارد به طوری که هم اکنون بیش از چهارهزار نفر دراین رشته فعال بوده وآن را دنبال می کنند و تاکنون نیز چهارده بازیکن به تیم ملی معرفی کرده است .
محمد شاهمیری نماینده داوری ایران در المپیک ۲۰۱۶، حسین وزیری مربی بین المللی،مهدی مهدوی،سجاد تاری وردی و نویدجعفرزاده از جمله چهره های مطرح والیبال ازمنطقه شهریار هستند.
وی افزود: شهریار با توجه به جوانان مستعد و‌علاقمند ،ظرفیت های خوبی برای توسعه وشکوفایی این رشته ورزشی دارد و در صورتی که با تخصیص بودجه مناسب ،اماکن و سالن های بیشتری برای تمرین و‌فعالیت در اختیار جوانان و‌نوجوانان قرارگیرد قطعا شاهد رشد و‌توسعه والیبال در سطح استانی  وملی خواهیم بود.
این مربی والیبال اضافه کرد :موفقیت کسب شده نتیجه دیدگاه ورزش محور و حمایت های بی دریغ مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهراست که امیدوارم این حمایت ها همچنان درسطح شهرستان ادامه داشته باشد.