توقف سایت‌های غیراخلاقی در ملارد توسط بسیجیان
توقف سایت‌های غیراخلاقی در ملارد توسط بسیجیان

شهریاریها به نقل از خبرگزاری فارس : محمد قدیری در ملارد اظهار داشت  انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روزها و دوران حساسی را سپری می‌کند. وی تصریح کرد: افراد ساده که تنها ظاهر امور را مشاهده می‌کنند، بر این باور هستند که جنگ ما با دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب به پایان […]

13549207232شهریاریها به نقل از خبرگزاری فارس : محمد قدیری در ملارد اظهار داشت  انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روزها و دوران حساسی را سپری می‌کند.

وی تصریح کرد: افراد ساده که تنها ظاهر امور را مشاهده می‌کنند، بر این باور هستند که جنگ ما با دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب به پایان رسیده است.

این فرمانده ارشد نظامی ادامه داد: این در حالی است که دشمنان خارجی و عوامل فریب‌خورده آنها در داخل کشور لحظه‌‌ای از فکر توطئه علیه مردم ما و ایجاد مانع در راه پیشرفت ایران اسلامی غافل نشده‌اند.

قدیری افزود: بنابراین ساده‌انگارانه است اگر تصور کنیم که با پایان دفاع مقدس، جنگ ما با دشمنان نیز پایان یافته و ما دیگر دشمنی نداریم.

* لزوم برنامه‌ریزی ویژه برای افزایش بصیرت جامعه

وی بیان داشت: همانطور که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده‌اند، کشورهای زورگوی غربی با تجهیز امکانات خود هجمه فرهنگی شدیدی را علیه باورها و اصول و اعتقادات ملت مومن و انقلابی ایران تدارک دیده و این تهاجم به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان ملارد گفت: وظیفه نسل امروز ما این است که با درک صحیح شرایط و اطلاع از گستردگی تهاجم دشمنان، خود را به طور مداوم آماده مقابله با تهاجم فرهنگی هدایت شده از خارج از مرزها کنیم.

قدیری افزود: بنابراین جنگ اصلی امروز در حوزه فرهنگی است و ما باید با بهره‌مندی از همه ابزار و توانمندی‌هایی که در اختیار داریم، برای دفاع از اصول و اعتقادات و باورهای خود تهاجم دشمنان را خنثی کنیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در این زمینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان ولایی کشورمان کارنامه ارزشمندی از خود برجای گذاشته‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان ملارد تصریح کرد: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده معظم کل قوا وظایف و مسئولیت‌های متنوعی را برای سپاه و بسیج در نظر گرفته‌اند که مهمترین آنها دفاع از میهن و انقلاب اسلامی است در همه زمینه‌ها است.

قدیری گفت: با توجه به اینکه امروز جنگ اصلی ما در حوزه فرهنگی است، بخش مهمی از بسیج و سپاه نیز فعالیت‌های خود را در این حوزه متمرکز کرده‌اند و ما به صورت شبانه‌روزی در این زمینه مشغول انجام وظیفه هستیم.

وی تاکید کرد: مهمترین هدف سپاه در این حوزه افزایش بصیرت جامعه و آگاه‌سازی نسل جوان است که به فضل الهی در این زمینه موفقیت‌های بزرگی حاصل شده است.

* رصد فعالیت‌های سایت‌های مخرب اینترنتی توسط بسیجیان ملارد

فرمانده سپاه ناحیه ملارد با اشاره به فعالیت هزاران سایت اینترنتی علیه باورهای نسل جوان کشورمان گفت: برای این منظور بسیجیان ملارد با تشکیل تیم‌های ویژه متشکل از افراد متخصص و متعهد، فعالیت‌های مخرب در حوزه اینترنت را رصد می‌کنند.

قدیری افزود: بخشی از کارهایی که تاکنون انجام داده‌ایم، شناسایی این سایت‌ها و ارائه گزارش‌های لازم به دستگاه‌های مسئول برای برخورد جدی و قانونی با آنها است.

وی بیان داشت: همچنین از ابتدای سال‌جاری ده‌ها سایت مستهجن که با هدف منحرف کردن جوانان مومن و ولایی ایران اسلامی فعالیت می‌کردند توسط بسیجیان ملارد شناسایی و طی حملات سایبری این سایت‌ها هک شده‌اند.

قدیری در پایان گفت: خوشبختانه با هک کردن این سایت‌ها موفق شدیم که بخش مهمی از توطئه‌های سازمان‌یافته برای منحرف کردن ذهن جوانان‌ کشورمان را خنثی کنیم.