تقدیم ۳۰ شهید مدافع حرم از شهریار/ پیام شهدا به ما لزوم شناخت دشمن است
تقدیم ۳۰ شهید مدافع حرم از شهریار/ پیام شهدا به ما لزوم شناخت دشمن است

امام جمعه شهریار با اشاره به تقدیم ۳۰ شهید مدافع حرم از شهرستان شهریار به آستان اهل بیت عصمت و طهارت، گفت: پیام شهدا به ما لزوم شناخت دشمنان و عدم اعتماد به آن‌ها است. حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در مراسم در شهرستان شهریار در مراسم یادواره چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع […]

امام جمعه شهریار با اشاره به تقدیم ۳۰ شهید مدافع حرم از شهرستان شهریار به آستان اهل بیت عصمت و طهارت، گفت: پیام شهدا به ما لزوم شناخت دشمنان و عدم اعتماد به آن‌ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در مراسم در شهرستان شهریار در مراسم یادواره چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده در حرم شهدای گمنام کهنز شهریار اظهار داشت: شهرستان شهریار ۳۰ شهید مدافع حرم تقدیم اهل بیت کرده که ۲۵ نفر از این شهیدان از عزیزان اتباع هستند.

وی افزود: از بزرگترین برکات خون شهیدان، یاد دادن زندگی به ما است و به گفته قرآن شهیدان زندگی ابدی دارند و به ما نیز زندگی جاودانه را آموختند.

امام جمعه شهریار بیان داشت: یکی دیگر از برکات خون شهیدان این است که عشق را معنا کردند و شهدای عزیز به ما یاد دادند که حرف حق را می‌شود با خون زد و نشان دادند که همه چیز سلاح نیست و امام راحل نیز فرمودند که جریان کربلا پیروزی خون بر شمشیر بود.

سالمی گفت: شهدا به تاسی از قیام کربلا به ما یاد دادند که کمی جمعیت رافع مسئولیت نیست و امروز هارون‌ها، مامون‌ها، معاویه‌ها و یزیدها کجا هستند و شهدای مظلوم در چه جایگاه رفیعی قرار دارند.

وی ادامه داد: خون شهید صبر ندارد و کسانی که شهادت را درک کردند نمی‌توانند برای رسیدن به شهادت صبر کنند و شهادت نعمت و مایه شکر است و شهیدان با شهادت خود جامعه را بیدار و روشن کردند.

امام جمعه شهریار خاطرنشان کرد: پیام شهیدان به ما این است که دشمنان خود را بشناسیم و به وعده‌ها، خنده‌ها و گریه‌های دشمنان اعتماد نکنیم و جنگ هرگز تمام شدنی نیست و امروز جنگ فرهنگی، رسانه‌ای در برابر جمهوری اسلامی وجود دارد و ما باید دائما در حال دفاع از دین، مملکت و نظام اسلامی باشیم.