تجلیل از قهرمانان ملی آسیایی و جهانی ملارد در ایام دهه فجر
تجلیل از قهرمانان ملی آسیایی و جهانی ملارد در ایام دهه فجر
رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد گفت: قهرمانان ملی آسیایی و جهانی ملارد در ایام دهه فجر تجلیل خواهند شد.

به گزارش شهریاریها ،روح الله طاهری گندمانی به بسترهای مناسب شهرستان ملارد و همچنین استعدادهای خوب ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان ملارد در حوزه ورزش بسترهای لازم برای رشد و توسعه را دارد و در کنار این ویژگی خوب استعدادهای ورزشی زمینه ساز این شده است که ورزشکاران ملارد بیش از پیش در زمینه ورزشی بدرخشند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات و برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد افزود: ساماندهی اماکن ورزشی سطح شهرستان یکی از اولویت‌های ما بوده است که دراین راستا تاکنون ۳۷ مجوز ارائه شده و ۳۵ مورد نیز در دست اقدام است وتا پایان سال مجموعاً ۷۲ مجوز برای اماکن ورزشی صادر خواهد شد و همچنین برای ساماندهی اماکن دولتی نیز برنامه‌هایی در دستور کار قرار داده ایم و امیدواریم پس از اتمام ساماندهی برنامه‌های خوبی را برای رفع مشکلات برداشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد توسعه ورزش‌های همگانی در شهر ملارد و روستاها را نیز یکی دیگر از برنامه‌های خوب این مجموعه عنوان کرد وافزود: توسعه ورزش همگانی یکی از برنامه‌های خوب اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد بوده که خوشبختانه تاکنون ۳۰ مورد همایش همگانی در راستای ترویج ورزش همگانی در قالب جشنواره‌های بومی، محلی و پیاده روی اجرا شده است.

طاهری گندمانی از افزایش صد درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته در بحث بیمه ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات خوب اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد بحث ورزشکاران سازمان یافته بود که افزایش صددرصدی این آمار بیانگر میزان توجه به این موضوع می‌باشد و همچنین هیأت‌های ورزشی در ۶ ماهه سال رتبه‌های اول را از آن خود نموده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده تاکنون از ۷۰ ورزشکار مدال آور شهرستان ملارد تقدیر شده است که در ایام الله مبارک دهه فجر نیز از قهرمانان ملی، آسیایی و جهانی تجلیل انجام خواهد شد.

وی توجه به ورزش بانوان را نیز یکی دیگر از اقدامات خوب برشمرد و گفت: توجه به حوزه ورزش بانوان گام مؤثری در سلامت اجتماعی به همراه دارد که خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده و زحمات ورزشکاران عزیز قهرمانی‌های کشوری و استانی خوبی در رشته‌های هندبال، والیبال و فوتسال کسب شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد به برخی از پروژه‌های ورزشی اشاره کرد وافزود: سالن ورزشی سرآسیاب و استادیوم ۵ هزار نفری از جمله پروژه‌های خوب است که امیدواریم با اتمام آن بخشی از نیازهای ورزشکاران عزیز مرتفع گرد و همچنین زمین چمن روستای قشلاق در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

طاهری گندمانی موفقیت، توسعه و تحول حوزه ورزش شهرستان ملارد را در گرو همراهی همگانی برشمرد و گفت: شهرستان ملارد پتانسیل‌های لازم برای رشد و توسعه را دارد و امیدواریم با حمایت‌های مسئولان عزیز و همراهی ورزشکاران محترم بتوانیم موفقیت‌های روز افزونی را برای ورزش شهرستان ملارد به ارمغان آوریم.