تبلیغات تا ۸ روز قبل از انتخابات به هر شکلی ممنوع است
تبلیغات تا ۸ روز قبل از انتخابات به هر شکلی ممنوع است
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: تبلیغات تا ۸ روز قبل از روز انتخابات به هر شکلی ممنوع است.

به گزارش شهریاریها ، شکرالله حسن بیگی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه دستورالعمل تبلیغات تنظیم شده و داوطلبان پس از دریافت باید افراد بر اساس این دستورالعمل، کار تبلیغاتی خود را انجام دهند اظهار داشت: اینطور نیست که افراد قانون را آن طور که علاقه مند هستند تفسیر کنند.

حسن بیگی با تاکید بر اینکه تبلیغات تا ۸ روز قبل از روز انتخابات به هر شکلی ممنوع است گفت: با هر گونه بی قانونی به طور جدی برخورد خواهد شد و همه فضای انتخابات باید کنترل شده باشد.

وی با اشاره به تعداد افراد ثبت نام کرده در حوزه انتخابیه شهرستان های استان تهران،تعداد را ۶ نفر در پاکدشت، ۱۶ نفر دماوند، ۲۱ نفر رباط کریم و ۲۲ نفر در ورامین اعلام کرد و افزود: نسبت به دوره دهم مجلس شورای اسلامی تعداد داوطلبین ثبت‌نام کرده در کشور رشد ۱۳ درصدی داشته است و تا پایان روز سوم ثبت نام از داوطلبین، ۳ هزار و ۸۰ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند که ۸۹ درصد مرد و ۱۱ درصد زن می باشند.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: انشاالله انتخابات پرشوری را در پیش رو خواهیم داشت و مهمترین امر در برگزاری انتخابات، امنیت است که تا در روز دوم اسفند، انتخابات پرشوری که نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است برگزار خواهد شد.