تبارکی : برپایی دو نمایشگاه بهاره با ظرفیت 600 غرفه
تبارکی : برپایی دو نمایشگاه بهاره با ظرفیت 600 غرفه

شهریاریها : معاون اداری مالی و برنامه ریزی فرماندار شهریار از برپایی دو نمایشگاه فروش بهاره با ظرفیت 600 غرفه خبر داد و گفت: در راستای رفاه هرچه بیشتر شهروندان، گوشت مرغ با قیمت مصوب به صورت نامحدود در این شهرستان توزیع می شود. کریم تبارکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه […]

tabarakiشهریاریها : معاون اداری مالی و برنامه ریزی فرماندار شهریار از برپایی دو نمایشگاه فروش بهاره با ظرفیت 600 غرفه خبر داد و گفت: در راستای رفاه هرچه بیشتر شهروندان، گوشت مرغ با قیمت مصوب به صورت نامحدود در این شهرستان توزیع می شود.

کریم تبارکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای شهروندان برای تامین مایحتاج شب عید و اقلام مورد نیاز در این ایام، تمهیداتی جهت کنترل قیمتها و تنظیم بازار صورت گرفته است.

این مسئول عنوان کرد: در این راستا مقرر شده است که با تشدید نظارت و بازرسیها، زمینه جلوگیری از سو استفاده و گرانفروشی برخی افراد گرفته شود تا شهروندان با آرامش خاطر به استقبال ایام نوروز بروند.

وی ادامه داد: به منظور عرضه محصولات و کالاهای مورد نیاز شهروندان با قیمتهای مصوب و تخفیف، دو نمایشگاه بهاره از اول اسفند ماه در سطح شهرستان شهریار برپا خواهد شد.

تبارکی گفت: این نمایشگاه ها با ظرفیت 600 غرفه به عرضه مایحتاج شهروندان با قیمتهای 10 الی 20 درصد زیر قیمت بازار می پردازند، همچنین در این نمایشگاه ها برخی ارزاق عمومی نیز توزیع خواهد شد.

150 تن گوشت مرغ در مراکز عرضه شهرستان توزیع شده است

این مسئول ضمن تاکید بر اینکه مشکلی برای تامین گوشت مرغ در شهرستان وجود ندارد، افزود: بنابر برنامه ریزیهای صورت گرفته مقرر شده است که گوشت مرغ با قیمت مصوب هر کیلو پنج هزار و 100 تومان برای مصرف کننده، به طور نامحدود در سطح شهرستان عرضه شود.

معاون اداری مالی و برنامه ریزی فرماندار شهریار یادآور شد: در این زمینه تاکنون 150 تن گوشت مرغ در تمامی بازار روزها، شرکتهای تعاونی، کارگری، کارمندی، روستایی و محلی توزیع شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر میزان ذخیره و زمان توزیع میوه شب عید، بیان کرد: ذخیره کافی برای میوه شب عید نیز در شهریار وجود دارد و با همکاری و هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت توزیع آن از تاریخ 24 اسفنده ماه در تمام شهرهای شهرستان آغاز می شود.

اختصاص شعبه ویژه تعزیرات حکومتی برای متخلفین ایام نوروز

تبارکی در زمینه تشدید نظارت بر بازار، گفت: بنابر مصوبات جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان مقرر شده است که با تشکیل گروهای مختلف بازرسی، نظارت و بازرسی بازار در ایام پایانی سال تشدید شود، در این راستا یک شعبه تعزیرات حکومتی مختص متخلفین این ایام در نظر گرفته شده است.

این مسئول افزود: در این شعبه رسیدگی به شکایات و تخلفات به صورت روزانه انجام میگیرد و در همان محل نیز اعمال قانون صورت خواهد پذیرفت.

عکس : فرمانداری شهریار